Nedia Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Hei alle sammen. Sitter her da, foran datan, atter en gang. Har ikke vært på skolen i dag. Hadde mye skolearbeid å gjøre + at jeg rett og slett trengte å slappe av. Er mye sliten for tiden, men det hindrer meg jo ikke i å la være og spise og/ eller kaste opp.... Av og til tror jeg faktisk at jeg aldri kan bli bra, at jeg aldri kan komme til å fikse noe så "enkelt" som maten. Ser ikke så alt for lyst på ting for tiden, men like vel så går livet på en forunderlig måte videre.... Skjønner ingenting lengre, bare at jeg synker lengre og lengre ned i myra. Satt og tenkte i stad. Skulle så jævlig ønske at jeg aldri hadde tatt det skrittet og kaste opp den gangen. Som om ting ikke var vanskelig nok fra før av, men det å begynne å kaste opp er noe av det mest idiotiske jeg noen gang har gjort. Livet mitt er ødelagt. 5 år av livet mitt er gått tapt, minst. Det er innmari rart hvordan man venner seg til å leve med ting. Er blitt grepet av en frykt, den frykten jeg mest elsker, den gir meg styrke. Men like vel så skjønner jeg at dette bærer den gale veien. For det er stemmen inni hodet mitt som sier at jeg ikke skal spise, at jeg er stygg og feit og jævlig. En stemme som roper høyere enn noen annen. Stemmen som klarer å holde meg vekke fra maten, en liten stund i hvert fall. Ja, jeg er syk, kanskje det står verre til med meg enn jeg kan forstå. Kanskje burde jeg få mer hjelp, men jeg er for feig til å be om det. Kanskje burde jeg sette større krav til de rundt meg, men er for feig til det også. HVordan skal det gå med meg? klemmer Svak, mezzy og engelen mega hardt!!!!! klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24163-for-feit-til-det-meste/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 5. april 2001 Del Skrevet 5. april 2001 Kjære Nedia Du gir et godt bilde av din fortvilelse. Du vil men vil ikke og vet ikke helt hva du i tilfelle vil. Men du opplever slitenheten og ønsket om "mere" hjelp ligger der. Mitt råd er at du bruker noe av den energien du har til å formidle med ord at du ønsker noe fra noen. Det er sikkert flere rundt som vil bidra, men som er enda mer usikre på hva og hvordan..lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24163-for-feit-til-det-meste/#findComment-101413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.