Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har har opplevd at kvinner som jeg hatt sex med har forsøkt å late som de ikke får orgasme. Vet ikke hva det skyldes, men de synes kanskje at det er flaut å tilkjennegi åpenlyst at de får utløsning. Etter en tid har dette forandret seg slikat de gjerne signaliserer at de får orgasme. Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241700-faking-med-motsatt-fortegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hiawatta

dette har jeg aldri hørt om.dessuten merker du uansett når det går for henne;)

Nei, man merker alldeles ikke at det går for henne hvis hun kan kontrollere reaksjonene.

Man merker heller ikke at det går for en mann under samleie, hvis han legger bånd på seg. Men man merker jo etterhvert at han har lagt igjen noe der inne...

Nei, man merker alldeles ikke at det går for henne hvis hun kan kontrollere reaksjonene.

Man merker heller ikke at det går for en mann under samleie, hvis han legger bånd på seg. Men man merker jo etterhvert at han har lagt igjen noe der inne...

Jeg synes at kvinner ikke bør fake orgasmer eller "ikke orgasmer". Det gjør kjærlighetslivet unødvendig komplisert. Enig?

dette har jeg aldri hørt om.dessuten merker du uansett når det går for henne;)

Man merker selvfølgelig ikke at det går for henne hvis én eller flere av disse elementene er fremtredende: 1.Hun er meget flink til å skjule det. 2.Hun kommer stille og rolig. 3.Han er lite obeservant, eller så opptatt at han ikke registrerer det. Sikker andre faktorer som vil passe inn i en if (x || y || z ...) løkke. ( || = eller, eller og-eller.)

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...