Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har har opplevd at kvinner som jeg hatt sex med har forsøkt å late som de ikke får orgasme. Vet ikke hva det skyldes, men de synes kanskje at det er flaut å tilkjennegi åpenlyst at de får utløsning. Etter en tid har dette forandret seg slikat de gjerne signaliserer at de får orgasme. Er dette vanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241701-faking-med-motsatt-fortegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Baderen

Har de klart å fake "ikke orgasme?"

Jeg har prøvd det noen ganger, men blir alltid avslørt :P

De gangene jeg gjør det, er når jeg i utgangspunktet ikke har lyst på sex, men likevel lar meg overtale. Da hender det at jeg vil demonstrere for mannen min at jeg virkelig ikke var kåt, ved å ikke få orgasme.

Men jeg er "lettantennelig" og får som regel orgasme likevel.

Det høres ut som om du bytter partnere relativt ofte, så jeg aner ikke om de har samme motivasjon for å fake "ikke orgasme".

De gangene jeg gjør det, er når jeg i utgangspunktet ikke har lyst på sex, men likevel lar meg overtale. Da hender det at jeg vil demonstrere for mannen min at jeg virkelig ikke var kåt, ved å ikke få orgasme.

Det høres ut som om du bytter partnere relativt ofte, så jeg aner ikke om de har samme motivasjon for å fake "ikke orgasme".

Er ikke du mann??

Hehe, gjør du virkelig det?

Ville aldri streifet meg en gang :o)

*humrer*

Annonse

Gjest Baderen

Hehe, gjør du virkelig det?

Ville aldri streifet meg en gang :o)

*humrer*

Jepp!

Men siden jeg alltid blir avslørt, kan jeg egentlig slutte med det.

Det jeg lurer på, er hvordan noen kvinner klarer å fake orgasme, når jeg ikke en gang klarer det motsatte...

Gjest o_m_f_g

Jepp!

Det jeg lurer på, er hvordan noen kvinner klarer å fake orgasme, når jeg ikke en gang klarer det motsatte...

for ett slit det må være å bli født jente med de hjernene dere får utdelt. gudene veit hva som rører seg oppi der... :D

De som faker "ikke orgasme" blir nok lett avslørt, men det blir vel også de som faker orgasme hvis mannen har litt erfaring.

Jepp!

Kan ikke skjønne annet enn at det må være lettere å fake en orgasme enn motsatt.

Jeg hadde ikke klart å ligge stille om jeg fikk penger for det tror jeg :o)

Gjest Baderen

for ett slit det må være å bli født jente med de hjernene dere får utdelt. gudene veit hva som rører seg oppi der... :D

Det fine med dol er at her kan du spørre om det meste.

Jeg har lært mye om hvordan menn tenker av å lese her.

Så bare spør du, så skal vi prøve å forklare hjernen vår som best vi kan ;-)

Gjest Simpelmann

Nemlig, kvinnerhjerner langt mer kompliserte enn menns. Det er derfor du aldri kan skjønne dge på en kvinne...

He he, tør påstå de alle fleste menn har liten/ingen interesse av å skjønne/sette seg inn i områdene der kvinner er kompliserte, for det er omtrent kun bullshit som vi må late som bryr oss. Kozzzz ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...