Gå til innhold

Mensen

Gjest er det virkelig mulig?

Anbefalte innlegg

Gjest er det virkelig mulig?
Skrevet

Noen der som faktisk har vært gravid/er gravid òg som har fått vanlig mens de første mnd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig mens er vel "rester" av egg og liknende?

Man har ikke eggløsning når man er gravid

Skrevet

Har ei venninne som hadde regelmessige blødninger til hun var 5 mnd på vei.

Skrevet

Jeg har vanskelig for å tro at man blør like mye når man er gravid, som man gjør ellers. En menstruasjon er jo en slags renselse.

Jeg blødde rundt den tiden jeg skulle hatt mensen og da jeg skulle hatt neste mens, men det kan vel bare kalles sporblødning. Litt på papiret og bittelitt i truseinnlegget.

Skrevet

Det er mulig. Jeg så et intervju med en på TV for en stund siden som ble innlagt på sykehuset med magesmerter. Det viste seg at hun skulle føde, men hun visste ikke at hun var gravid. Hun hadde nesten ikke mage, og "mensen" hadde kommet regelmessig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...