Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på om man kunne få fin mage av masse orgasmer? :)

Skrevet

Hva har magemusklene med orgasme å gjøre? Jeg bruker dem i alle fall ikke i den sammenhengen.

Skrevet

Ikke tvil om at jeg trener kroppen min når eg får orgasmer, men det er ikke kun magen da...

Vel, når jeg tenker meg om så er det vel selve onaneringen som gir meg trening(eller sex)

Bruker kroppen min mye for å få orgasme, spenner muskler osv..

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du kan ende opp med en stor og fin mage ja :-)

He he, der kom du meg i forkjøpet ;-)

Skrevet

Hvis spørsmålet ditt er ment seriøst: Nei. Sex er ikke trening. Skal du trene, må du trene.

Gjest vet av erfaring
Skrevet

nei,men du forbrenner mange kalorier.

det fi nnes en oversikt på dette.ved nevnte aktivitet forbrenner du visstnok mer enn ved div sportsaktiviteter

Gjest Instruktør
Skrevet

Vet du!

Orgasme trimmer faktisk bekkenbunnsmusklaturen, som igjen er koblet sammen med de dype magemusklene.

De dype magemusklene trener vi bla i Pilates, og det sies at de hjelper til med å få en fin og flat mage.

Så folkens! Sett igang og "tren" ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...