Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Angelica :o)

10

• morsan

6

• Babette

5

Gjest Ulvinnen

Det virker nesten sånn ja... Helt enig med deg jeg, aldeles ikke tilhenger av det... Er snart 30 og har aldri hatt en one night stand, og folk reagerer nesten med sjokk om de hører det... Jeg kan da ikke være den eneste???

Nei, du er ikke den eneste. Jeg har heller ikke hatt ONS.

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg er litt usikker på hva som er en date og hva som ikke er det, og om jeg egentlig noen gang har vært på det.

Men jeg har hatt sex ved første møte flere ganger enn jeg ikke har hatt det, så jeg vil tro det er ganske vanlig.

Det er uansett ingen som kommer tl å tvinge deg til sex. Hvis det er det du frykter.

Gjest EnLitenKattepus

Det virker nesten sånn ja... Helt enig med deg jeg, aldeles ikke tilhenger av det... Er snart 30 og har aldri hatt en one night stand, og folk reagerer nesten med sjokk om de hører det... Jeg kan da ikke være den eneste???

ikke jeg heller!

:)

Har du lyst på dame og dette er gjensidig så er det vel bare å ha sex, vel. Så frem dere begge er over den seksuelle lavalderen. Og er det ingen gjensidig tenning der - så lar man bare være.

Hvorfor gjøre enkle ting så himla komplisert.

Bra sagt.

Jeg er litt usikker på hva som er en date og hva som ikke er det, og om jeg egentlig noen gang har vært på det.

Men jeg har hatt sex ved første møte flere ganger enn jeg ikke har hatt det, så jeg vil tro det er ganske vanlig.

Det er uansett ingen som kommer tl å tvinge deg til sex. Hvis det er det du frykter.

"Men jeg har hatt sex ved første møte flere ganger enn jeg ikke har hatt det, så jeg vil tro det er ganske vanlig."

Komemr vel også an på hva du definerer som "første møte"! ;-)

Annonse

ShitDiddelyDo

"Men jeg har hatt sex ved første møte flere ganger enn jeg ikke har hatt det, så jeg vil tro det er ganske vanlig."

Komemr vel også an på hva du definerer som "første møte"! ;-)

Ja, det gjør vel det.

Jeg tenker på jenter jeg har møtt på byen (det er naturligvis ikke dater), eventuelt jenter jeg har avtalt å ta noen øl med en kveld. I disse tilfellene har jeg sjelden hatt noen baktanker utover noen øl, kanskje noe mat, og en hyggelig kveld. Jeg ville altså ikke kalt disse øl-kveldene for dater.

Ja, det gjør vel det.

Jeg tenker på jenter jeg har møtt på byen (det er naturligvis ikke dater), eventuelt jenter jeg har avtalt å ta noen øl med en kveld. I disse tilfellene har jeg sjelden hatt noen baktanker utover noen øl, kanskje noe mat, og en hyggelig kveld. Jeg ville altså ikke kalt disse øl-kveldene for dater.

Hvis du har avtalt å ta noen æl så har vel strengt tatt "første møte" vært før selve ølkvelden....;-)

Så nesten for meg en SDD som har seg med alle kvinnelige kolleger første dag på jobb osv!! ;-)

Jeg har gått ut med en del kjærester, men om det har falt innenfor definisjonen date, vet jeg neimen ikke.

Ja, hva er egentlig en date?

Jeg har alltid sagt at jeg ikke har vært på noen, men jeg har jo møtt gutter for det. Vært på besøk og sånt.. Om du skjønner ;) He he

Gjest Ulvinnen

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155573843' post='3243378]

Ja, hva er egentlig en date?

Jeg har alltid sagt at jeg ikke har vært på noen, men jeg har jo møtt gutter for det. Vært på besøk og sånt.. Om du skjønner ;) He he

Det høres omtrent ut som meg, det :-)

ShitDiddelyDo

Hvis du har avtalt å ta noen æl så har vel strengt tatt "første møte" vært før selve ølkvelden....;-)

Så nesten for meg en SDD som har seg med alle kvinnelige kolleger første dag på jobb osv!! ;-)

Hehe, nei. Og du har jo rett. Enkelte av jentene har jeg møtt før.

Men jeg har også møtt en del folk fra nettet, og jeg har sjelden hatt noe mer i bakhodet enn noen øl. Enkelte ganger har det likevel blitt det. :)

Dog har jeg nok møtt det store flertallet av mine sexpartnere på byen eller fest.

Det er for øvrig ikke så mange som det høres ut som nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...