Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Angelica :o)

10

• morsan

6

• Babette

5

ShitDiddelyDo

Hei - stemmer det at du også skal til Mallorca nå straks? Hørt om manetinvasjonen som er på vei? Er redd det spøker for turen for vår del... :-(

Ja, jeg leste om den manetinvasjonen. Men så vidt jeg leste gjelder det kun rundt fastlandet.

Det sto i hvert fall ingenting om lumske maneter rundt Mallorca.

Drar tirsdag om en uke.

Du drar nå snart?

ShitDiddelyDo

Hei - stemmer det at du også skal til Mallorca nå straks? Hørt om manetinvasjonen som er på vei? Er redd det spøker for turen for vår del... :-(

Oi. Der sto det jo om Mallorca også. Men så vidt jeg forstår har de dratt forbi Mallorca?

Mallorca er nordmenns mest populære feriested. Hadde manetene invadert Mallorca ville det stått i langt klarere ordlag enn det der.

Jeg tror vi er trygge.

Annonse

Det virker nesten sånn ja... Helt enig med deg jeg, aldeles ikke tilhenger av det... Er snart 30 og har aldri hatt en one night stand, og folk reagerer nesten med sjokk om de hører det... Jeg kan da ikke være den eneste???

Nei, jeg har aldri hatt ONS, og det passer meg utmerket!

Annonse

ons er vel å bli med den ene hjem ens grunn for å ha sex.

date er med middag, piknik eller diverse. om en velger å ha sex her gjør det ikke til ons.

dating er fordi du er interessert i personen og fordi du vil bli mer kjent med ham, og ons er fordi du er interessert i personen med seksuell begrunnelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...