Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25 år som prøver å bli gravid. jeg sluttet med pillene for ca 2 måneder siden. Jeg har hatt sex rundt eggløsning denne måneden og nå mangler jeg mensen. Jeg er 4 dager over tiden. Jeg har aldri gått mer en en maks 2 dager over tiden. Har tatt to tester men begge er negative... Kan jeg bare rekne med at jeg ikke er gravid eller kan jeg fortsatt ha et lite håp? Det heter jo at en skal kunne ta en test den dagen en egentlig skulle hatt mensen og få riktig svar...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/241800-uteblitt-mens-men-negativ-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du at du har hatt eggløsning eller har du bare regnet deg frem til det? Det er ikke uvanlig at det er noe kluss etter p-pilleslutt, så det kan godt være det også. Eller så er du gravid. Det er ikke noe annet å gjøre enn å vente og kanskje teste igjen senere.

Annonse

Vet du at du har hatt eggløsning eller har du bare regnet deg frem til det? Det er ikke uvanlig at det er noe kluss etter p-pilleslutt, så det kan godt være det også. Eller så er du gravid. Det er ikke noe annet å gjøre enn å vente og kanskje teste igjen senere.

Jeg er ikke helt sikker på eggløsning nei, men jeg har alltid hatt regelmessig mens og rekna da bare med at jeg kunne reken meg frem til den. Og så pleier jeg å få litt vondt i magen når jeg har eggløsning, og det hadde jeg denne måneden. Men det kan jo bare være en tilfeldighet....

Jeg er ikke helt sikker på eggløsning nei, men jeg har alltid hatt regelmessig mens og rekna da bare med at jeg kunne reken meg frem til den. Og så pleier jeg å få litt vondt i magen når jeg har eggløsning, og det hadde jeg denne måneden. Men det kan jo bare være en tilfeldighet....

Om du sluttet på p-piller for to mnd siden har du ikke rukket å finne ut om du har regelmessig mens. Dersom du stadig tester negativt, så tyder det mer i retning av at du ikke har fått det helt enda.

Husk at det slett ikke er uvanlig at det tar en god stund før syklusene er tilbake til normalen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...