Gjest forelska!!! Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hva skal jeg finne på med kjæresten min som ikke koster penger? Været er dårlig, så det er så lett å bli sittende inne forran tven... Tips? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 det er ikke noe som heter dårlig vær... 0 Siter
citygirl Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hardkok noen egg, smør brødskiver, kok kakao på termosen, kle på dere regntøy og kom dere ut i skauen. Evt ta med noe å plukke blåbær i. Så kan dere kline og drikke kakao mens regnet sildrer ned i støvlene. Og varme hverandre i dusjen etterpå:-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hardkok noen egg, smør brødskiver, kok kakao på termosen, kle på dere regntøy og kom dere ut i skauen. Evt ta med noe å plukke blåbær i. Så kan dere kline og drikke kakao mens regnet sildrer ned i støvlene. Og varme hverandre i dusjen etterpå:-) det hørtes koselig ut,da! 0 Siter
Mistera Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Jeg vet hva jeg hadde gjort;) dessuten så hadde man forbrendt noen kallorier også;P 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Jeg vet hva jeg hadde gjort;) dessuten så hadde man forbrendt noen kallorier også;P det sies å være den mest effektive treningen,også (angående forbrenning) 0 Siter
Gjest ågott Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Ha sex.. er det sælig annet man gjør i begynnelsen da? 0 Siter
citygirl Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 det hørtes koselig ut,da! Det er det. Men ikke fullt så romatisk med bikkja - som var min partner i skauen i dag. Hehe. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det er det. Men ikke fullt så romatisk med bikkja - som var min partner i skauen i dag. Hehe. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Sex? Kle på dere og gå tur. Når dere kommer inn igjen lager dere kakao og koser dere! Gå på museum. Les høyt fra en bok til hverandre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 det sies å være den mest effektive treningen,også (angående forbrenning) Og ikke minst - den mest hyggelige formen for trening! ;o) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Og ikke minst - den mest hyggelige formen for trening! ;o) utsagnet:-bli med å tren!,har dermed fått ny betydning... 0 Siter
litt oppgitt Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 det er ikke noe som heter dårlig vær... vel,dyrk interessene deres vel...enten det er fjellklatring, ligge i bobblebadet,nakenbading i regnværet?biltur,med overnatting i bilen eller teltet...emm...finn ut nye områder å ha sex?Fiske?Gå tur i parken.Lag mat sammen.Spille pc`spill eller lignende sammen.jogge sammen,eller trene på andre måter.emmm...eller vindusshopping. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 vel,dyrk interessene deres vel...enten det er fjellklatring, ligge i bobblebadet,nakenbading i regnværet?biltur,med overnatting i bilen eller teltet...emm...finn ut nye områder å ha sex?Fiske?Gå tur i parken.Lag mat sammen.Spille pc`spill eller lignende sammen.jogge sammen,eller trene på andre måter.emmm...eller vindusshopping. tror du har sendt feil... ha en fin kveld 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 vel,dyrk interessene deres vel...enten det er fjellklatring, ligge i bobblebadet,nakenbading i regnværet?biltur,med overnatting i bilen eller teltet...emm...finn ut nye områder å ha sex?Fiske?Gå tur i parken.Lag mat sammen.Spille pc`spill eller lignende sammen.jogge sammen,eller trene på andre måter.emmm...eller vindusshopping. Vindusshopping! Det gjorde eksen og jeg mye i begynnelsen! ) Tuslet rundt i bygatene, tett omslynget og kikket i butikkvinduer. Vi var jo bare 16-17 år og konstant blakke. ) 0 Siter
Gjest Theresew Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Bak sammen, boller, rundstykker, sjokoladekake osv... 0 Siter
Mistera Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 det sies å være den mest effektive treningen,også (angående forbrenning) Ja ikke sant, derfor må man ha det så ofte som mulig, to fluer i en smekk;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.