Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest forelska!!!
Skrevet

Hva skal jeg finne på med kjæresten min som ikke koster penger? Været er dårlig, så det er så lett å bli sittende inne forran tven...

Tips?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

det er ikke noe som heter dårlig vær...

Skrevet

Hardkok noen egg, smør brødskiver, kok kakao på termosen, kle på dere regntøy og kom dere ut i skauen. Evt ta med noe å plukke blåbær i.

Så kan dere kline og drikke kakao mens regnet sildrer ned i støvlene.

Og varme hverandre i dusjen etterpå:-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hardkok noen egg, smør brødskiver, kok kakao på termosen, kle på dere regntøy og kom dere ut i skauen. Evt ta med noe å plukke blåbær i.

Så kan dere kline og drikke kakao mens regnet sildrer ned i støvlene.

Og varme hverandre i dusjen etterpå:-)

det hørtes koselig ut,da!

:)

Skrevet

Jeg vet hva jeg hadde gjort;) dessuten så hadde man forbrendt noen kallorier også;P

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg vet hva jeg hadde gjort;) dessuten så hadde man forbrendt noen kallorier også;P

det sies å være den mest effektive treningen,også;)

(angående forbrenning)

Skrevet

Ha sex.. er det sælig annet man gjør i begynnelsen da?

Skrevet

det hørtes koselig ut,da!

Det er det. Men ikke fullt så romatisk med bikkja - som var min partner i skauen i dag. Hehe.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det er det. Men ikke fullt så romatisk med bikkja - som var min partner i skauen i dag. Hehe.

;)

Skrevet

Sex? Kle på dere og gå tur. Når dere kommer inn igjen lager dere kakao og koser dere!

Gå på museum. Les høyt fra en bok til hverandre.

Skrevet

(angående forbrenning)

Og ikke minst - den mest hyggelige formen for trening! ;o)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Og ikke minst - den mest hyggelige formen for trening! ;o)

utsagnet:-bli med å tren!,har dermed fått ny betydning...

;)

Skrevet

det er ikke noe som heter dårlig vær...

vel,dyrk interessene deres vel...enten det er fjellklatring, ligge i bobblebadet,nakenbading i regnværet?biltur,med overnatting i bilen eller teltet...emm...finn ut nye områder å ha sex?Fiske?Gå tur i parken.Lag mat sammen.Spille pc`spill eller lignende sammen.jogge sammen,eller trene på andre måter.emmm...eller vindusshopping.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

vel,dyrk interessene deres vel...enten det er fjellklatring, ligge i bobblebadet,nakenbading i regnværet?biltur,med overnatting i bilen eller teltet...emm...finn ut nye områder å ha sex?Fiske?Gå tur i parken.Lag mat sammen.Spille pc`spill eller lignende sammen.jogge sammen,eller trene på andre måter.emmm...eller vindusshopping.

tror du har sendt feil...

ha en fin kveld

Skrevet

Vindusshopping! Det gjorde eksen og jeg mye i begynnelsen! :o) Tuslet rundt i bygatene, tett omslynget og kikket i butikkvinduer. Vi var jo bare 16-17 år og konstant blakke. :o)

Gjest Theresew
Skrevet

Bak sammen, boller, rundstykker, sjokoladekake osv...

Skrevet

(angående forbrenning)

Ja ikke sant, derfor må man ha det så ofte som mulig, to fluer i en smekk;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...