Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ostepop1365380989

tror jeg misforstod deg litt...

hva var det som fikk dama til å nyte mer og fikk lettere orgasme?

At han fjernet hårene tror jeg... Derfor lurer han på hvordan han kan gjøre det uten å få røde nupper...

Smør på vibratorrens etter barbering/hårfjerning. Det desinfiserer og hindrer røde nupper. KJøpes på kondomeriet.

At han fjernet hårene tror jeg... Derfor lurer han på hvordan han kan gjøre det uten å få røde nupper...

Smør på vibratorrens etter barbering/hårfjerning. Det desinfiserer og hindrer røde nupper. KJøpes på kondomeriet.

hæ? er jeg helt på hodet eller?

bør jeg vite om hvordan å fjerne nupper?

nei, nå må du slutte å forvirre meg!

ostepop1365380989

hæ? er jeg helt på hodet eller?

bør jeg vite om hvordan å fjerne nupper?

nei, nå må du slutte å forvirre meg!

Første del av svaret var til deg. Altså slik jeg oppfattet det var det det at han fjernet de hårene som gjorde at dama fikk lettere orgasme og som økte hennes nytelse. Det at han fjernet hårene gjorde han sår... Derfor foreslo jeg å smøre på vibratorrens etter hårfjerning for å slippe nupper dersom han ville fjerne hårene for damas nytelse.

Mente på ingen måte å forvirre deg og hvorvidt du trenger råd til fjerning av røde nupper aner jeg ikke.

Annonse

Første del av svaret var til deg. Altså slik jeg oppfattet det var det det at han fjernet de hårene som gjorde at dama fikk lettere orgasme og som økte hennes nytelse. Det at han fjernet hårene gjorde han sår... Derfor foreslo jeg å smøre på vibratorrens etter hårfjerning for å slippe nupper dersom han ville fjerne hårene for damas nytelse.

Mente på ingen måte å forvirre deg og hvorvidt du trenger råd til fjerning av røde nupper aner jeg ikke.

hihi ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...