harryhole Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei, skal prøve å holde dette kort, men føler at en liten forhistorie er på sin plass. Helt fra jeg hadde min første ordentlige kjæreste har jeg vært utro. I begynnelsen når jeg var sammen med henne var det helt utenkelig, jeg skulle ha en kjæreste resten av livet mitt (barnlig naivitet?). Uansett, vi var unge, (16) vi var sammen i ett år uten å ha sex for hun ville vente, det ble slutt (jeg ble lei av å vente). Vi dro på ferie sammen. Hun møtte noen andre, hadde sex med han i løpet av to dager, mens jeg var i rommet ved siden av. Jeg nevner dette fordi jeg tror det har noe å si, jeg ble helt ødelagt ut av det, det brøt ned alle illusjoner, etter ferien, ble vi sammen. Elsket henne, vi var sammen i fem år. Etter en stund fikk jeg vite at hun fortsatt snakket med karen fra ferien, hadde jevnlig kontakt med han. Hun hadde aldri sex med han, men alikvel så ødela det noe inne i meg. Jeg begynte å være utro, hadde sikkert sex med ti andre i løpet av årene våre sammen. Og det gjorde like vondt hver eneste gang. Bestemte meg for at det aldri skulle skje igjen. Fikk en ny dame, vi var sammen i to år, lovet meg selv å aldri være utro, hun var fantastisk, har aldri vært så forelsket før, men alikvel tok det ikke lang tid før jeg var i senga med ei annen jente, prøvde å forklare det bort for meg selv, det var en engangshendelse, skal aldri skje igjen. Men det var selvfølgelig en illusjon, til slutt måtte jeg gjøre det slutt med henne fordi jeg følte at jeg aldri kunne tilgi meg selv for å ha vært utro med henne. Og nå har det skjedd igjen, har møtt ei fantastisk jente, gitt hele hjertet mitt til henne og hun har gitt sitt til meg. Så ender jeg opp med å dra med meg ei dame som jeg aldri ville gitt to blikk i edru tilstand hjem. Det verste er at jeg virkelig ikke vil være det, jeg vil ikke være det mennesket som styrer med andre mennesker. Og jeg mistenker at det er fordi jeg er feig, er redd for å bli såra. Tenker at alle andre er utro, og at jeg iallfall også skal ha vært det den dagen jeg får vite om det, for at det blir lettere, blir ikke like såra da. Er det noen som har snakket med psykolog om liknende hendelser? Går det i det hele tatt an? Hvor henvender man seg? Jeg her et problem og jeg vil bli kvitt det. Nå og for all tid. Jeg vil elske noen, og om de ikke elsker meg tilbake, så vil jeg kunne si til meg selv at jeg iallfall elsket henne 100% tilbake, og aldri var utro. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241896-utro-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Henvend deg til fastlegen din. Han eller hun vil henvise deg videre til psykolog. Det er nok fornuftig å søke hjelp for disse problemene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/241896-utro-igjen/#findComment-1873779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.