Gå til innhold

Jeg blir så oppgitt over å ikke få det til...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok ikke bare deg. Du sier at dere ikke har prøvd så lenge, men fem måneder kan virke veldig lenge. Samboer'n og jeg har prøvd i et og et halvt år nå, og jeg merker at det er ikke alltid like greit når tanta kommer. Kan bli skikkelig deppa og fortvila!

Vi holder på med utredning pga barnløsheten nå, så jeg skal inn på sykehuset på fredag, aner ikke hva som skal skje, så jeg er litt smånervøs, men det går sikkert bra.

Vi får nok bare prøve å fortsette å støtte og oppmuntre hverandre her inne alle sammen, og så går det nok bra til slutt:)

*Trøsteklem* Du er absolutt ikke alene. Det er maaaange som prøver lenge før det går.

Vi prøvde faktisk i 3 år før vi klarte å få til storesøster. Men etter at hun banet vei, har det gått veldig greit - for oss.

Føler med deg i den frustrasjonen det er å vente på en mens man ikke vil skal komme, og som kommer likevel!

ostepop1365380989

Det er nok ikke bare deg. Du sier at dere ikke har prøvd så lenge, men fem måneder kan virke veldig lenge. Samboer'n og jeg har prøvd i et og et halvt år nå, og jeg merker at det er ikke alltid like greit når tanta kommer. Kan bli skikkelig deppa og fortvila!

Vi holder på med utredning pga barnløsheten nå, så jeg skal inn på sykehuset på fredag, aner ikke hva som skal skje, så jeg er litt smånervøs, men det går sikkert bra.

Vi får nok bare prøve å fortsette å støtte og oppmuntre hverandre her inne alle sammen, og så går det nok bra til slutt:)

Lykke til på sykehuset da!

Håper det går fint...

Vi får kanskje høre hvordan det gikk?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...