Gjest Gutt 20 Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Jeg trodde liksom jeg hadde noe på gang med denne jenta. Det tror jeg hver gang, inntil den dag kommer hvor hun ikke virker helt "god". Det som skjer er at hun oppfører seg "normalt" for det meste, og da virker hun interessert. Vi har da en god periode sammen, hvor vi prater og flørter litt. Hun virker følsom, og forståelsesfull, og gir mye av seg selv. Men etterhvert så virker det som om hun gradvis forandrer seg. Hun blir mer og mer "bitch", hvor hun flyr rundt og "skriker" etter oppmerksomhet, og flørter med alt og alle. Hun er rett og slett forferdelig eglete, barnslig, leken, flørtete, fjollete og masete. Jeg synes det er fryktelig slitsomt når hun holder på slik, ikke det at jeg blir utsatt for maset hennes, men det virker så utrolig falskt, og jeg blir såret når hun flørter og tuller med alle andre. Hun klarer knapt å sitte stille i sofaen! Dessuten så tar hun på alle gutta, og skal massere dem osv. Jeg får liten oppmerksomhet, det eneste var at hun i dag lurte på om vi skulle spise lunsj sammen. Ja, sa jeg, og da sa hun "takk". Ble jo litt smigret, og desto mer skuffa når hun fortsetter med det overfladiske "maset" sitt. Det virker på meg som om det går i bølger dette her. Hun har for det meste gode perioder, hvor hun faktisk ter seg, og da virker hun som sagt interessert. Men i de dårlige perioder blir jeg rett og slett sur på henne, og bare overser henne. Noen som skjønner noe av dette her?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24193-er-det-bare-jeg-som-er-h%C3%A5rs%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Hei! Det er ikke så uvanlig at vi mennesker forandrer atferd uten at andre forstår det eller skjønner hvorfor. For oss alle handler det om å holde en slags balanse inne i oss selv. Vi styrer vår atferd etter det. Noen er lettere å forstå enn andre. Jo mer kjent vi blir med hverandre jo mer forstår vi av den hverandres væremåte og stil. Hvis du ønsker å forstå mer av kjæresten, synes jeg du skal snakke med henne om det du lurer på. Men husk at det er forskjellige måter å spørre på. Unngå å spørre sånn at hun føler seg kritisert og mindreverdig. Begynn med deg selv og hvordan du merker hennes forandringer i oppførselen. Spør om hun kjenner seg igjen og kan si noe om hva det kommer av? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24193-er-det-bare-jeg-som-er-h%C3%A5rs%C3%A5r/#findComment-101505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 21 år gammel gutt Skrevet 6. april 2001 Del Skrevet 6. april 2001 Hun er nok ekstremt pr-kåt og har stort behov for å bli likt av alle. Mange jenter er slik,- de kan gi uttrykk for selvstendighet, men er innerst inne svake,- liten tillitt til seg selv. De bygger sitt selvbilde på det å bli godt likt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24193-er-det-bare-jeg-som-er-h%C3%A5rs%C3%A5r/#findComment-101678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.