Axy Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei! Jeg er en fyr på 26 år som har en flott kjæreste på 21. Vi har alltid vært veldig lidenskapelige, med masse heftig sex, ofte flere ganger daglig. Men nå har vi ikke hatt sex på en måned omtrent. Hun har hatt det litt stresset i det siste på grunn av jobb og en litt vanskelig utdanningssituasjon. Når jeg spør henne hvorfor hun har mistet lysten, blir hun ofte sint, og sier at hun får mindre lyst av at jeg spør, og at hun kommer til å få tilbake lysten etter hvert. Vi er intime ellers, og hun sier hun elsker meg uoppfordret hele tida. Men med en gang jeg sender henne seksuelle signaler, avviser hun meg. Jeg føler meg skikkelig kjip når jeg nærmest må spørre om å ha sex, spesielt med tanke på at hun alltid har villet ha masse sex før. Jeg synes hun er dyrisk flott og sexy, og jeg har lyst på henne omtrent hele tida. Men jeg klarer nesten ikke å holde humøret oppe når jeg blir avvist, og det føles nesten ut som jeg ikke får puste. Hvordan skal jeg gå frem for å tenne gnisten i henne igjen? Spesielt med tanke på at det går innpå meg som det gjør? Det går nemlig utover selvtilliten. Jeg elsker henne av hele mitt hjerte, og det er kun henne jeg vil ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242026-hvor-ble-det-av-lysten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.