Gjest vilhabebis Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg hadde normal mens siste gang 20 april..Og etter det spottet jeg i et par dager med brunlig utflod når jeg skulle ha mensen i mai.. Jeg trodde at jeg kanskje var blitt gravid men testa negativt Så fikk jeg i begynnelsen av juni brunt/rosa utflod som varte faktisk i 2 hele uker.. Jeg testa flere ganger men negativt...Siden denne siste utfloden i juni har jeg ikke hatt noe som helst, og ingen vanlig mens siden april altså.. Jeg har alltid hatt stort sett normale sykluser, fra 28-35 dager..aldri opplevd noe slikt.. :S Går det an å bli gravid i denne perioden? Noen som vet? Eller er det slik at INGEN MENS=INGEN EGGELÖSNING?? Noen som har blitt gravid når de ikke hadde normal mens? Håper på svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242092-uteblitt-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.