Gå til innhold

usikker

Anbefalte innlegg

whistler1365381011
Skrevet

hei jeg er en mann på 31 som har vært sammen med ei jente i 12 vi har det flott, hun sliter med selvtiliten sin noe som til tider kan være helt for forferdelig. Jeg har prøvd å få den opp i alle årene men er det noen som har noen tips hvordan hun kan få den opp?

Skrevet

Sjalu kvinner bruker å legitimere sin grisete oppførsel med å skylde på lav selvtillit.

Gjest oppogfram
Skrevet

Beundrer deg for at du vil hjelpe din kjære!

Du er en av få menn som tenker slik...BRA!

Det å ha dårlig selvtillit er vondt for den som har det...og personen trenger ikke å bli sjalu for det,-quando!

Dårlig selvtillit kan komme fra barndommen og traumatiske hendelser i voksen alder.

Feks...Din mor sier du blir like fet og stygg som henne når du blir voksen...dette setter vonde spor i sinnet!

(Erfaring!)

Har ingen ting med sjalusi å gjøre,-quando!

Og et annet eksempel:Hvis du flørter vilt med andre kvinner...hvordan tenker dama di om seg selv da?

Det er viktig at du gir henne passe doser med komplimenter... Men du må mene det!

Vær interessert i hva hun driver med...la henne føle at du bryr deg om henne.

Kos med henne...Flørt med henne,-ikke med andre!

Vær ærlig og 100% trofast...

Ikke driv med noe tull som trigger den dårlige selvtilliten.

Klemtildeg for at du vil dama di vel!

Skrevet

Det er ikke så mye du kan gjøre for å hjelpe henne. Selvtillit må komme innen fra. Hun må jobbe med det selv.

Gjest Fake it until u make it
Skrevet

Selvtillit er noe hun selv må skape. Det er faktisk veldig lett å skape, men det krever disiplin.

Gjest oppogfram
Skrevet

Selvtillit er noe hun selv må skape. Det er faktisk veldig lett å skape, men det krever disiplin.

Det hjelper veldig på selvtilliten at hun får tilbakemelding fra andre at hun er bra nok!

Skrevet

Sjalu kvinner bruker å legitimere sin grisete oppførsel med å skylde på lav selvtillit.

Det står da ingenting om at hun er sjalu.

Skrevet

Det står da ingenting om at hun er sjalu.

Setter en hundrelapp på at det er som sjalusi hennes "lave selvtillit" kommer til syne.

Skrevet

Setter en hundrelapp på at det er som sjalusi hennes "lave selvtillit" kommer til syne.

Lav selvtillitt kan like godt komme til uttrykk ved:

"Jeg ser så fet ut."

"Jeg er så stygg."

"Jeg er ikke flink til noe."

"Ingen liker meg."

Gjest ikke bra dette
Skrevet

Lav selvtillitt kan like godt komme til uttrykk ved:

"Jeg ser så fet ut."

"Jeg er så stygg."

"Jeg er ikke flink til noe."

"Ingen liker meg."

Ble deppa av å lese dette innlegget til sofline..

Det beviser vel at hvordan man tenker blir man...

Skrevet

vær så snill...

Skrevet

Hva mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...