Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 30 år som har vært sammen med mannen i mitt liv i snart to år. Vi har det fantastisk sammen på alle måter, bortsatt fra sex. Jeg har mistet all lyst på sex, det er absolutt ingenting som tenner meg. Ingenting han gjør tenner meg, eller noe annet for den saks skyld. Jeg har aldri vært spesielt glad i sex, grunnet ekstrem lav selvtillit og har ikke sett på sex som noe naturlig, det gjør jeg vel egentlig ikke helt ennå, klarer aldri å slappe helt av, bare tenker på alt mulig. Det har alltid vært ett problem i tidligere forhold også, men da har jeg da klart å få lyst innimellom. Det er ingenting ved kjæresten min som tilsier at jeg ikke skulle ha lyst på han. Vi hadde mye sex i begynnelsen av forholdet, men noe jeg tror kan være grunnen er at han er ekstrem glad i sex, helt fra starten har han vært på meg flere ganger om dagen og antydet til sex, og hver eneste kveld når vi la oss, forventet han sex, etterhvert gruet jeg meg til å legge meg, for jeg visste hva som kom. Vi har snakket masse om dette, han er naturligvis veldig frustrert, men sier at det aldri kommer til å bli slutt pga dette. Han har sluttet å være så på, men han forventer jo uansett sex innimellom. Vi har sex ett par ganger i uken, men det er kun for å glede han, han vil jo gjerne at jeg skal glede meg over det også. Vi har prøvd alt mulig, men ingenting tenner, det er som om den delen av meg er helt forsvunnet. Vi har også vært helt sexfri i ca 3 uker, men det så jeg nesten på som en liten ferie.. ikke det vanlige presset. Fikk ikke noe mer lyst. Hva skal jeg gjøre? Jeg ville gjøre absolutt alt for å få tilbake lysten og å nyte sex sammen med han. Trenger man henvisning fra fastlege får å få time hos sexolog? Eller har du noe andre forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242110-totalt-frav%C3%A6rende-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...