Gå til innhold

Eg har blitt redd for kjærligheten

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

Denne uka har 2 menn vist seriøst interesse for meg. Og hva gjør eg? Trekker meg unna...

Eg fikk bekreftelse fra fylkesmannen om skilsmisse i går. I dag ryddet eg i gamle papirer og takkekort. Mon tro om eg er rede til å komme meg videre nå?

Vi separerte oss i fjor vår, etter 10 mnd ekteskap. Og han var virkelig mannen med stor M.

Trenger kanskje litt tips og trøst?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242189-eg-har-blitt-redd-for-kj%C3%A6rligheten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Finner det ikke rart at du er avventende i det hele tatt. Skilsmissepapirene er spesielle å motta, uansett forhistorie. Også du da, som nesten ikke rakk å venne deg til å være gift før du ble separert?! Og nå har du sortert i takkekort og papirer også?!

Synes du skal gi deg selv litt pause. Jammen store omveltninger i et menneskes liv du har opplevd på kort tid! Mulig du ikke skjønner du trenger litt mer tid, men det er ikke vanskelig for andre å skjønne det! ;-)

Nå vet ikke jeg hva som har skjedd før nå, når du sitter der skilt. Men mannen med stor M er ikke gfit i 10 måneder, for så å skille seg. Det var ikke det du ville skulle skje, ergo var det feil mann! Selv om du tilsynelatende savner det dere kunne hatt. Tror man må bli ferdig med tidligere skuffelser og sjokk før man er klar til å involvere seg på nytt. Kanskje du ikke helt er det, selv om du gjerne vil? :-)

Du har det vel ikke så travelt? Ta det med ro og vær alene så lenge du trenger det før du begynner å treffe menn igjen. :o)

For min del var det passelig med nesten 1 3/4 år som det tok fra bruddet og til jeg møtte min kjære. Da hadde jeg fått nyte singellivet en stund og begynte å savne noen å dele tiden med.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...