Gå til innhold

Etter fødsel...

Gjest vil så gjerne ha god sex igjen...

Anbefalte innlegg

Gjest vil så gjerne ha god sex igjen...

Jeg fødte for ikke lenge siden og synes jeg har kommet meg fort til hektene igjen. Det eneste som plager meg er en merkelig følelse i underlivet. Ville bare høre om noen av dere har opplevd det samme?

Det kommer stort sett når jeg sitter på do, det kjennes ut som jeg får krampe rett innenfor klitoris samt at de ytre kjønnsleppene føles sprengt. Det går over igjen når jeg reiser meg opp, kan det være at blodstrømmen blir stoppet når jeg sitter på dosetet? Det skjer også andre ganger, feks om jeg kysser mannen min og føler meg opphisset eller når jeg vasker meg i dusjen.

Det jeg er engstelig for er at noe er endret etter fødselen siden jeg hadde pressrier veldig lenge og hodet stanget en stund før ungen kom ut. Hadde blitt veldig glad om andre har opplevd det samme og at det går over.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242216-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg har nøyaktig den samme opplevelsen - får en slags krampe rundt klitoris hver gang jeg går på toalettet.

Nå er det seks uker siden min fødsel, og ennå er det der.

Men jeg syntes at det er på vei til å bli svakere.

jeg har ikke hatt sex ennå, og denne smerte er en av tingene som holder meg tilbake. det er liksom litt feil, når det gjør vondt i klitoris...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242216-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-1878785
Del på andre sider

Gjest propell1

Jeg har nøyaktig den samme opplevelsen - får en slags krampe rundt klitoris hver gang jeg går på toalettet.

Nå er det seks uker siden min fødsel, og ennå er det der.

Men jeg syntes at det er på vei til å bli svakere.

jeg har ikke hatt sex ennå, og denne smerte er en av tingene som holder meg tilbake. det er liksom litt feil, når det gjør vondt i klitoris...

Godt å høre at flere opplever dette, selv om det er synd at du har det fortsatt etter 6 uker... Det er ca tre uker siden min fødsel, ser ikke frem til enda flere uker med dette. Vel vel, det går forhåpentligvis over til slutt, har du snakket med noen på helsestasjonen el.l. om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242216-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-1879201
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...