akicha Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg vet ikke om de to tingene har en sammenheng. Men det jeg vet, er at siden jul ca så har jeg hatt uregelmessig syklus som jeg tror sakte men sikkert stabiliserer seg nå. Jeg hadde en del mellomblødninger, men nå begynner jeg å få mer regelmessig menstruasjonsblødning dog er ikke blødning slik som den pleide å være. Den varer gjerne i 10-12 dager men da med småblødninger i et par dager før og etter selve blødningen. Etterhvert som blødninger har stabilisert seg litt så har jeg siste halvannen mnd hatt ømme bryster. Det begynte med at jeg fant en øm kul i ene brystet som minket og ble delvis borte. Så ble den øm igjen og vokste samtidig som jeg fant noe lignende i andre brystet men ikke symetrisk plassert i forhold til den første kulen jeg fant. Brystene ble generelt ømme og fyldigere, før de igjen gikk tilbake til nesten normaltilstand inntil de å på mandag igjen ble ømme og med store ømme "kjertler" inni, spesielt den kulen jeg først fant. Brystene er hardere enn vanlig, og er det mye mer enn akkurat før/under mensen. Jeg håper noen kjenner igjen noe av det jeg beskriver og kan fortelle meg at dette er helt normalt. Det er bare det at jeg syns det er rart at kroppen skal begynne å oppføre seg så annerledes nå når jeg er i slutten av 20-årene. Det er også vondt å gå rundt med "fulle", ømme bryster.. For sikkerhetsskyld så skal jeg i mammografi for å undersøke kulen i brystet.Men vil gjerne vite mer før det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242218-%C3%B8mme-harde-bryster-og-smerter-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.