Gå til innhold

Blødning ved eggløsning?

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei

Nå kommer jeg med ett rart spørsmål her og det er det at jeg har prøvd nå i ganske så mange måneder å bli gravid uten resultat. Jeg har tatt masse eggløsningstester som har vist positivt men ikke blitt gravid alikevel :-( Jeg har forskjellig eggløsningsdager annen hver mens det varierer med dag 12 og dag 15 etter første dags menstrasjon. Idag er jeg på dag 15 i min syklus og når jeg var på toaletter idag så var når jeg skulle tørke meg akkurat som litt slimete blod....ikke noe særlig ferskt blod...senere på dagen var det litt brunt slimete som kom på papiret.! Så det som er mitt spørsmål er om du kan ha slike ting når man har eggløsning? Eller kan det komme litt slike ting når egget fester seg? Er veldig nyskjerrig på dette i og med at jeg har ett stort ønske om å bli gravid. Dette har jeg aldri hatt tidligere! Håper at noen kan gi meg ett svar

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24226-bl%C3%B8dning-ved-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

En bitteliten blødning i forbindelse med eggløsning er ikke uvanlig, og det høres nesten ut som om det er det du har. Det er tydelig at du har full oversikt over eggløsningstidspunktet og det er jo et ypperlig utgangspunkt for å prøve å treffe blink. Dessverre er det ikke alltid like enkelt for alle å treffe selv om man planlegger optimalt. Naturen har innrettet det litt ekstra vrient for enkelt par, selv om man ikke nødvendigvis finner noen klar årsak.

Man kan også enkelte ganger få en minimal blødning tidlig i svangerskapet, uten at det er knyttet til noe alvorlig. Det er vel ikke så sansynlig at det er en slik blødning du har, i.o.m. at denne blødningen passer helt med eggløsningstidspunktet. Et befruktet egg fester seg i livmoren fra 6-8 dager etter befruktning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...