Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tror du må øve med ekte vare. Bananer og pølser fungerer dårlig. Og så blir det litt mindre sexy å suge på en banan, og litt av poenget med oralsex er jo at det er utrolig opphissende å utføre, og se at mannen har det godt.

Jeg er ikke noen ekspert på deep throat, men vinkelen er helt klart essensielt for hvor langt inn den kommer. Munnen og svelget må være i rett linje, så du må i så fall prøve å ligge på ryggen på senga med hodet utenfor kanten eller noe sånt.

Når det er sagt vet jeg ikke om det er verdt bryderiet å lære det, eller om det vil være så veldig mye bedre for mannen enn "vanlig" oralsex. Det er tross alt hodet av penis som er mest følsomt uansett, så å ta hele lengden av penis inn i munnen har sånn sett ikke så mye for seg. Det er vel heller tanken på det som er opphissende enn at det har så mye praktisk funksjon.

Hm... Du sier noe der. Kanskje det er bortkastet tid.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

28

• Prozak

14

• Ugga Bugga

8

• MiLLa36

3

Du kan jo dra å kjøpe deg en liten dildo? Den er verken smak på, å knekke gjør den heller ikkje :) Lykke tell :)

Forresten; jeg synes det er godt å få penisen langt ned, så ikkje bare mannen som har godt av dette :) jaja

Det er fint å bli fylt opp, både her og der :) Men sånn i orgasme-øyemed, så vil det jo unektelig være mannen som får mest ut av det ;)

En liten dildo hadde kanskje vært noe.

Jeg vet ikke om det er bortkastet tid.

Hvis det dukker opp en mann i livet ditt, så er det jo ikke noe i veien for å øve på ham, hvis du har lyst, og han er interessert. Og det er han sikkert.

Ja, mulig jeg venter på en aktuell partner. Det vil jo uansett kreve trening over tid.

Jeg tror du må øve med ekte vare. Bananer og pølser fungerer dårlig. Og så blir det litt mindre sexy å suge på en banan, og litt av poenget med oralsex er jo at det er utrolig opphissende å utføre, og se at mannen har det godt.

Jeg er ikke noen ekspert på deep throat, men vinkelen er helt klart essensielt for hvor langt inn den kommer. Munnen og svelget må være i rett linje, så du må i så fall prøve å ligge på ryggen på senga med hodet utenfor kanten eller noe sånt.

Når det er sagt vet jeg ikke om det er verdt bryderiet å lære det, eller om det vil være så veldig mye bedre for mannen enn "vanlig" oralsex. Det er tross alt hodet av penis som er mest følsomt uansett, så å ta hele lengden av penis inn i munnen har sånn sett ikke så mye for seg. Det er vel heller tanken på det som er opphissende enn at det har så mye praktisk funksjon.

"men vinkelen er helt klart essensielt for hvor langt inn den kommer. Munnen og svelget må være i rett linje,"

Ikke helt riktig. Det er nok lettes å lære det slik, men det er absolutt ikke nødvendig. Så lenge du har knekkt koden til å slappe av i halsmusklene og ungå brekningsrefleksen, så blir vinkelen uinteressant.

"Det er tross alt hodet av penis som er mest følsomt uansett, så å ta hele lengden av penis inn i munnen har sånn sett ikke så mye for seg."

Heller ikke helt riktig. Jeg kan love deg at det er voldsomt digg - sannsynligvis p.g.a at musklene klemmer rundt, "masserer" etc.

"........................................."

Annonse

"men vinkelen er helt klart essensielt for hvor langt inn den kommer. Munnen og svelget må være i rett linje,"

Ikke helt riktig. Det er nok lettes å lære det slik, men det er absolutt ikke nødvendig. Så lenge du har knekkt koden til å slappe av i halsmusklene og ungå brekningsrefleksen, så blir vinkelen uinteressant.

"Det er tross alt hodet av penis som er mest følsomt uansett, så å ta hele lengden av penis inn i munnen har sånn sett ikke så mye for seg."

Heller ikke helt riktig. Jeg kan love deg at det er voldsomt digg - sannsynligvis p.g.a at musklene klemmer rundt, "masserer" etc.

"........................................."

Selvfølgelig er vinkelen viktig. Med mindre du har en penis med 90 graders bøy.

Hvordan skal den ellers komme ned i halsen hvis du ikke løfter på haka?

Selvfølgelig er vinkelen viktig. Med mindre du har en penis med 90 graders bøy.

Hvordan skal den ellers komme ned i halsen hvis du ikke løfter på haka?

Du har ikke sett mye deep throating, skjønner jeg :-)

Penis er bøyelig, og innsiden av halsen er fleksibel. Hvis den er så hard at den ikke bøyer seg i det hel tatt, så må man selvfølgelig justere vinkelen. Men veldig ofte er den ikke hard som et spett hele tiden.

"........................................"

Du har ikke sett mye deep throating, skjønner jeg :-)

Penis er bøyelig, og innsiden av halsen er fleksibel. Hvis den er så hard at den ikke bøyer seg i det hel tatt, så må man selvfølgelig justere vinkelen. Men veldig ofte er den ikke hard som et spett hele tiden.

"........................................"

Og det er altså verdt å lære seg?

Annonse

Jeg skjønner ikke i min villeste fantasi hvorfor man skal lære seg noe som i utgangspunktet er ubehagelig når man ikke trenger. Skjønner ikke at det er så godt for mannen heller...

Er det i så fall for å lære seg kunster? For å imponere?

Du liker ikke tilfredstille andre? Jeg gjør i hvert fall det :)

Jeg skjønner ikke i min villeste fantasi hvorfor man skal lære seg noe som i utgangspunktet er ubehagelig når man ikke trenger. Skjønner ikke at det er så godt for mannen heller...

Er det i så fall for å lære seg kunster? For å imponere?

Synes du ikke det er opphissende å gjøre noe som er litt "dirty"? Synes du ikke det er opphissende å tilfredsstille partneren din?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...