Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

28

• Prozak

14

• Ugga Bugga

8

• MiLLa36

3

Man bør vel ha noen terskler i forhold til partnerens krav mht tilfredstillelse.

Nå tror jeg du har misforstått ltt her :-)

Og hvorfor BØR man ha terskler? Man har de tersklene man har - og har man ingen, så har man ingen.

"........................................"

Annonse

Det er riktig :)

Jeg synes det virker som noe jeg ville like. Jeg hadde ikke gjort noe slikt "bare" fordi en partner vil.

Jeg forsto vel for flere uker siden at det ville gå den veien, men du var flink til å skryte av forholdets fantastiske framtid. *gliser*

Annonse

Synes du ikke det er opphissende å gjøre noe som er litt "dirty"? Synes du ikke det er opphissende å tilfredsstille partneren din?

Jo, jeg har absolutt sansen for både å kunne utforske enkelte grenser, og er opptatt av at kan skal nyte sexen vår.

Men jeg skjønner ikke helt at noen parter vil ha glede av "deep throath". Det virker som rene brekkmiddelet:))

Gjest El Diablito

Nå tror jeg du har misforstått ltt her :-)

Og hvorfor BØR man ha terskler? Man har de tersklene man har - og har man ingen, så har man ingen.

"........................................"

"Og hvorfor BØR man ha terskler? Man har de tersklene man har - og har man ingen, så har man ingen."

Wow.. Den va'kke dum, Prozak. :)

Jo, jeg har absolutt sansen for både å kunne utforske enkelte grenser, og er opptatt av at kan skal nyte sexen vår.

Men jeg skjønner ikke helt at noen parter vil ha glede av "deep throath". Det virker som rene brekkmiddelet:))

"Men jeg skjønner ikke helt at noen parter vil ha glede av "deep throath". Det virker som rene brekkmiddelet:))"

Hvis kjærringhølet brekker seg, så er det selvsagt ikke noe opphissende. Men de som _kan_ det brekker seg ikke :-)

"..........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...