Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest El Diablito

Nuvel....du fikk neppe med deg poenget, så det får nå så være.

"....................................."

Hva behager??

Jeg er meg, og har kun benyttet ett nick i denne tråden, hvis det er nixia du rettet det svaret til.

Og jeg forsto godt hva du mente. Om du ikke trodde jeg var nixia, er du dårlig til å ta imot komplimenter.

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

28

• Prozak

14

• Ugga Bugga

8

• MiLLa36

3

Hva behager??

Jeg er meg, og har kun benyttet ett nick i denne tråden, hvis det er nixia du rettet det svaret til.

Og jeg forsto godt hva du mente. Om du ikke trodde jeg var nixia, er du dårlig til å ta imot komplimenter.

Nei, jeg tenkte overhodet ikke på at du brukte flere nick. Men jeg oppfattet svaret ditt som noe ironisk, og derfor tenkte jeg at du ikke hadde skjønt poenget mitt. Hvis det var feil, så beklager jeg :-)

"........................................"

Annonse

Gjest LiseLouise

Jeg skjønner ikke i min villeste fantasi hvorfor man skal lære seg noe som i utgangspunktet er ubehagelig når man ikke trenger. Skjønner ikke at det er så godt for mannen heller...

Er det i så fall for å lære seg kunster? For å imponere?

Det er jo et flott party-triks.

Når festen har kommet igang, liksom, så kjører vi bare på. Han vipper den fram, liksom, og jeg bare "oooo" og han bare "aaaah" og de som ser på liksom bare "iiiiii" og bare "øøøøøh", og så er vi festens midtpunkt den kvelden.

Du får gjerne snakke om meg, i stedet for å face hva du tidl har skrevet, hvis det hjelper deg i å vri deg unna.

Det er naturlig å bli bekymret når noen er så misunnelig. Det betyr jo at du ikke har det så bra selv.

Du sier du skjønte for flere uker siden at det ikke ville fungere mellom meg og sambo. Det var jo godt obeservert, siden vi gikk fra hverandre for flere uker siden... ;)

Forøvrig har jeg ikke skrytt av forholdet mitt. Jeg har alltid vært åpen om at det ikke har vært lett.

Gjest El Diablito

Nei, jeg tenkte overhodet ikke på at du brukte flere nick. Men jeg oppfattet svaret ditt som noe ironisk, og derfor tenkte jeg at du ikke hadde skjønt poenget mitt. Hvis det var feil, så beklager jeg :-)

Da er vi på linje. Jeg syntes oppriktig at det jeg refererte til var snedig skrevet.

Annonse

Det er jo et flott party-triks.

Når festen har kommet igang, liksom, så kjører vi bare på. Han vipper den fram, liksom, og jeg bare "oooo" og han bare "aaaah" og de som ser på liksom bare "iiiiii" og bare "øøøøøh", og så er vi festens midtpunkt den kvelden.

:-)

Det er naturlig å bli bekymret når noen er så misunnelig. Det betyr jo at du ikke har det så bra selv.

Du sier du skjønte for flere uker siden at det ikke ville fungere mellom meg og sambo. Det var jo godt obeservert, siden vi gikk fra hverandre for flere uker siden... ;)

Forøvrig har jeg ikke skrytt av forholdet mitt. Jeg har alltid vært åpen om at det ikke har vært lett.

Jeg skjønte ikke for flere uker siden at forholdet var dårlig, det er først i denne tråden jeg har registrert at det er slutt. Det jeg imidlertid registrerte for flere uke/måneder siden, var at du framstilte forholdet som det skulle være så fantastisk bra. Da ringer det gjerne noen klokker hos meg.

Forøvrig ganske fantastisk at du klarer å vri ting til at jeg er misunnelig?? Er det noen jeg ikke misunner, så er det deg.

Jeg skjønte ikke for flere uker siden at forholdet var dårlig, det er først i denne tråden jeg har registrert at det er slutt. Det jeg imidlertid registrerte for flere uke/måneder siden, var at du framstilte forholdet som det skulle være så fantastisk bra. Da ringer det gjerne noen klokker hos meg.

Forøvrig ganske fantastisk at du klarer å vri ting til at jeg er misunnelig?? Er det noen jeg ikke misunner, så er det deg.

Jeg har aldri framstilt mitt forhold som fantastisk bra. Tvert i mot har jeg snakket om at vi jobber med det.

Siden du her angriper alle som snakker positivt om forholdet sitt, så må jeg bare anta at det er fordi du ikke har det så bra selv. Jeg føler med deg.

Du får gjerne snakke om meg, i stedet for å face hva du tidl har skrevet, hvis det hjelper deg i å vri deg unna.

"Du får gjerne snakke om meg, i stedet for å face hva du tidl har skrevet, hvis det hjelper deg i å vri deg unna."

Hva skal hun vri seg unna, og hvorfor/hvordan? Hva i all verden er det du tror du "tar" henne på?

Jeg har aldri framstilt mitt forhold som fantastisk bra. Tvert i mot har jeg snakket om at vi jobber med det.

Siden du her angriper alle som snakker positivt om forholdet sitt, så må jeg bare anta at det er fordi du ikke har det så bra selv. Jeg føler med deg.

Det er egentlig enda mer patetisk med en trolle som bruker et moderat språk, og _forsøker_ å fremstå seriøs, enn en vanlig trolle som bare kjærer på med kloakk :-)

".........................................."

Det er egentlig enda mer patetisk med en trolle som bruker et moderat språk, og _forsøker_ å fremstå seriøs, enn en vanlig trolle som bare kjærer på med kloakk :-)

".........................................."

Ja, det er egentlig litt trist. Han/hun kunne i alle fall ha funnet på noe sårende, ikke "hvordan våger noen å si noe bra om forholdet sitt" :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...