Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det er egentlig litt trist. Han/hun kunne i alle fall ha funnet på noe sårende, ikke "hvordan våger noen å si noe bra om forholdet sitt" :P

Her inne er det forbudt å si noe positivt om forholdet sitt, eller om noe annet for den saks skyld.

Vi godtar bare syting på grunn av late ektemenn som ikke tar oppvasken, og klaging på koner som ikke vil eksperimentere med agurker i vagina.

Positive kommentarer derimot, det vet vi rett og slett ikke hvordan vi skal takle, derfor hetser vi folk som sier noe positivt :)

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

28

• Prozak

14

• Ugga Bugga

8

• MiLLa36

3

Gjest Gameboy!!!!

Her inne er det forbudt å si noe positivt om forholdet sitt, eller om noe annet for den saks skyld.

Vi godtar bare syting på grunn av late ektemenn som ikke tar oppvasken, og klaging på koner som ikke vil eksperimentere med agurker i vagina.

Positive kommentarer derimot, det vet vi rett og slett ikke hvordan vi skal takle, derfor hetser vi folk som sier noe positivt :)

Sinnsykt mega bra Ugga Bugga...

"Du får gjerne snakke om meg, i stedet for å face hva du tidl har skrevet, hvis det hjelper deg i å vri deg unna."

Hva skal hun vri seg unna, og hvorfor/hvordan? Hva i all verden er det du tror du "tar" henne på?

"........................................"

Psykopat-nisser med lavt selvbilde og dertil tilhørende sterk selvhevdelsestrang har neppe mye å tilføre denne diskusjonen.

Det er jo et flott party-triks.

Når festen har kommet igang, liksom, så kjører vi bare på. Han vipper den fram, liksom, og jeg bare "oooo" og han bare "aaaah" og de som ser på liksom bare "iiiiii" og bare "øøøøøh", og så er vi festens midtpunkt den kvelden.

he he!! Den var artig!!

Selv om jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hva de snakker om i denne tråden jeg en gang...Gjelder det om å få penisen langt ned i halsen? :)

Annonse

• 5 uker senere...
Gjest abrahamsen

"Men jeg skjønner ikke helt at noen parter vil ha glede av "deep throath". Det virker som rene brekkmiddelet:))"

Hvis kjærringhølet brekker seg, så er det selvsagt ikke noe opphissende. Men de som _kan_ det brekker seg ikke :-)

"..........................................."

Noen brekker seg ved bare tanken...;o)

Annonse

hei jeg bruker å legge tungen helt frem under penisen og svelge på samme måte som du svelger vann,da går penis lengre ned og helt til det ikke går lengre..så kan du suge mens den er der og dra den både ut og lengre ned igjen:)

Høres ut som en perfekt plan

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...