Gjest Lissi25 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hei! Jeg har termin 6 april...altså langfredag.Midt i påsken. Det blir bokstavelig talt en laaang fredag hvis alt går etter planen. He,he.Syns det var litt tidig. Når er det vanlig å beg å legge på seg i svangerskapet? Jeg spiser ikke snop og drikke brus motsetning til før, men jeg spiser mye mer mat. Men har ikke gått opp ett gram. faktsik gått ned 1 kilo siden før sommeren. Rart. Jeg er jo sulten og spise mye og ofte Jeg er 7+3 nå. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Du skal ikke bekymre deg hvis du ikke legger på deg i første trimester. Spiren veier ikke mange gram ennå. 0 Siter
Albertine Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Ville bare si at jeg også har termin langfredag... Synes det er litt morsomt jeg! 0 Siter
Gjest æeåorighheor Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 hei:) ville bare si at jeg har trmin 5 april:) hvordan føler du deg? jeg føler meg ikke gravid... bare litt kvalm og sånn..... men er nok bare uvirkelig alt sammen:) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 hei:) ville bare si at jeg har trmin 5 april:) hvordan føler du deg? jeg føler meg ikke gravid... bare litt kvalm og sånn..... men er nok bare uvirkelig alt sammen:) 5. april er en skikkelig bra dag!! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 La ikke på meg noe før i 5. mnd forrige gang. Er straks 4 mnd nå, og ikke lagt på meg noe foreløpig. Det varierer veldig når, og hvor mye, man legger på seg. 0 Siter
cecily Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg gikk opp min første kg uke 16-17 ca. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.