Gå til innhold

Fleip/fakta utro

Anbefalte innlegg

Hei

Du kan jo ringe henne, det er ingen ting å tape på det.

Men det kan jo hende de to har snakket sammen og avtalt hva hun skal si når du ringer, så det er ikke sikkert du får vite sannheten uansett.

Lykke til uansett hva du velger!

Derfor bør hun ringe fortest mulig før han rekker å avtale noe med henne (det avhenger selvsagt av at de ikke har avtalt noe i tilfelle...).

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

24

• Babette

10

• Sofline

5

• Signaturelle

5

Gjest Hønepøne72:-(

Nettop.

Hvis det er spesielle, morsomme eller rare ting, så forteller vi det gjerne til hverandre.

Hei Ugga Bugga

Denne helgen ble ikke særlig hyggelig. Men selvfølgelig vil han ikke innrømme at han har vært utro..:-(

Men jeg er så utrolig glad i han og hater krangling og ufred.

Så jeg velger å legge det bort og prøver å glemme det for en periode eller for alltid. Får heller se hva som skjer.

Det er noe som heter: Jeg kan tilgi men aldri glemme.

Dere på utsiden synes kanskje jeg er dum og naiv.Men greit da får jeg heller være det.I disse dager er det ikke enkelt å finne den rette og forelske seg, synes jeg i en alder av 34. Har lyst til å se positivt fremover.

Men denne nettsiden og du/dere har vært til stor hjelp. Tusen takk.

Hei Ugga Bugga

Denne helgen ble ikke særlig hyggelig. Men selvfølgelig vil han ikke innrømme at han har vært utro..:-(

Men jeg er så utrolig glad i han og hater krangling og ufred.

Så jeg velger å legge det bort og prøver å glemme det for en periode eller for alltid. Får heller se hva som skjer.

Det er noe som heter: Jeg kan tilgi men aldri glemme.

Dere på utsiden synes kanskje jeg er dum og naiv.Men greit da får jeg heller være det.I disse dager er det ikke enkelt å finne den rette og forelske seg, synes jeg i en alder av 34. Har lyst til å se positivt fremover.

Men denne nettsiden og du/dere har vært til stor hjelp. Tusen takk.

Lykke til videre!

Gjest tyren23

Joda, men helvete kan jo allerede være løs hvis han ikke tolererer at hun snoker på mobilen hans.

Kanskje blir han så rasende p.g.a. det at selve saken drukner, og han gjør det slutt fordi hun spionerere på ham og ikke stoler på ham.

Hvis noen dumper noen bare for at de har sett på mobilen deres så er det jo klart at de har så mye å skjule at de ikke er noe å samle på uansett.

Om man ikke har noe å skjule så gjør sånt heller ikke noe,,,

Annonse

Gjest tyren23

Jeg er ikke enig. Det må være lov i en slik situasjon å velge å tro på ham selv om de fleste andre tror han er utro.

Og dermed ikke ta den store krangelen. For utfallet av den er alltid uvisst. Hvis hun er så glad i ham at det å miste ham er vondere enn alt annet, kan hun enten:

1) Tilgi ham

2) Velge å tro på ham og legge saken død selv om hun innerst inne tviler, altså overse eventuell utroskap.

hehe.. utrolig naivt! Derfor så mange slipper så billig unna utroskap og vet at det er fritt fram. Mange er faktisk så dumme som det du sier og bare lar det passere, lar personen få lyve så mye han vil og velger å tro på. Hva skjer så neste gang han knuller noen? Da vet de hvordan de skal innbille seg at han snakker sant?

Er man så pysete at man ikke tør ta en liten konfrontasjon, og snakke ut om ting, og heller lar det ligge og så gnager på det inne i en selv i alle år, da er man kanskje ikke moden nok eller psykisk stabil nok til å være i et forhold?

Selvsagt tar man opp sånnt, og selvsagt prøver han i det lengste og slippe unna med det. Hvorfor la ham slippe unna med det?

Gjest tyren23

Du kaller det å leve på en løgn, jeg kaller det å tilgi.

Jeg skulle gjerne sett det mennesket som aldri i livet har trådt feil, på en eller annen måte.

At ikke alle har mot til å innrømme det er synd, men samtidig forståelig, når man vet at utroskap er oppsigelsesgrunn for såvidt mange.

Hvordan skal man kunne tilgi en som ikke en gang har guts/respekt nok til å innrømme hva en har gjort?? Man må jo først få innrømmelsen, SÅ kan man tilgi.

Er det mulig at noen tenker som deg? Vet gubben din hvordan du tenker vet han jo at det er fritt fram å knulle alle han vil jo. Herregud.

Gjest tyren23

Jeg er enig i mye av det du sier, men jeg tror ikke nødvendigvis at en som aldri er utro er en bedre kjæreste enn en som skeier ut etter en fuktig fest en gang. Dette er veldig sammensatt.

Jeg har også intrykk av at noen strekker forakten for utroskap så langt at de ikke vil ha en som har vært utro i tidligere forhold. Da blir jeg litt matt. For utroskap er som regel ikke som en egenskap som henger ved personen.

Og det må ikke bli slik at vi innhenter referanser før vi inngår et forhold.

Poenger her er vel at man kan alltids greie å tilgi utroskap, men da er man avhengig av at den som har vært utro er åpen og ærlig om det. Ikke som du sier at noen som merker at kjæresten har vært det bare skal al det ligge og tilgi selv om kjæresten fortsatt lyver om det og nekter. Det blir for dumt altså.

Poenger her er vel at man kan alltids greie å tilgi utroskap, men da er man avhengig av at den som har vært utro er åpen og ærlig om det. Ikke som du sier at noen som merker at kjæresten har vært det bare skal al det ligge og tilgi selv om kjæresten fortsatt lyver om det og nekter. Det blir for dumt altså.

la nå hu mene hva hu vil.. og bestemme selv hva hu vil gjøre... skjønner henne godt jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...