Gå til innhold

Fleip/fakta utro

Anbefalte innlegg

Gjest Vinteren

Begrunn hvorfor du ikke er i tvil, og hva du ville ha gjort.

Har mest lyst til å glemme det og la ting gå videre. Men vet at det ikke går.

Har fått mange gode råd her som jeg kommer til å følge.

Jeg må bare manne meg opp!!!

Altså, det KAN jo hende at noen har sendt meldingen feil osv. Selvfølgelig KAN det jo hende at det ikke stemmer, men sannsynligheten tror jeg er liten. "et billig kn..."... Jeg bare hadde ikke vært i tvil på at det betyr at han har hatt sex.

Det blir kanskje for enkelt for meg å si, siden jeg ikke kjenner dere og forholdet deres, at du må forlate ham. Men hvis jeg prøver å sette meg inn i din situasjjon, hadde jeg ALDRI blitt. Har du selvrespekt, så finner du en mann som elsker deg, og bare deg, og som er trofast. Trofasthet er viktigst av alt.

Jeg vet det gjør vondt å forlate ham, men når du finner et ekte mannfolk, kommer du ikke til å angre, og vil antageligvis tenke på med gru hvor du hadde vært i verden dersom du hadde blitt hos ham.

Fortsetter under...

Gjest Another User

oi... hadde det vært min samboer, hadde jeg sansynligvis laget en stor sak av det.

Blåst det opp, smelt mobilen i bordet, snørr og tårer, "du tok de beste årene i livet mitt - og hva gir du meg!?" tale. Krevd forklaring, på forklaring, på forklaring. Dersom samboeren min greide seg gjennom den stormen - har heldigvis ikke testet det på utroskap (men endel annet grums ;) - hadde det kanskje fortsatt vært håp for oss.

Hadde han derimot eksplodert av sinne fordi jeg hadde rørt mobilen hans - oppi det hele, ja, da hadde sannelig hele affæren hans blåst rett opp i ansiktet på ham. Det er HAN som har gjort noe galt, og mobilen hadde ikke vært så forferdelig viktig dersom det ikke var for at han hadde noe på den som du absolutt ikke skulle få se.

oi... hadde det vært min samboer, hadde jeg sansynligvis laget en stor sak av det.

Blåst det opp, smelt mobilen i bordet, snørr og tårer, "du tok de beste årene i livet mitt - og hva gir du meg!?" tale. Krevd forklaring, på forklaring, på forklaring. Dersom samboeren min greide seg gjennom den stormen - har heldigvis ikke testet det på utroskap (men endel annet grums ;) - hadde det kanskje fortsatt vært håp for oss.

Hadde han derimot eksplodert av sinne fordi jeg hadde rørt mobilen hans - oppi det hele, ja, da hadde sannelig hele affæren hans blåst rett opp i ansiktet på ham. Det er HAN som har gjort noe galt, og mobilen hadde ikke vært så forferdelig viktig dersom det ikke var for at han hadde noe på den som du absolutt ikke skulle få se.

Du har noen gode poenger. Jeg tror jeg hadde reagert på samme måte i en slik situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...