Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvor tette svangerskap du har det.

Er de forholdsvis tette kommer magen fortere.

Det var 5 år mellom mine svangerskap, og med nr 2 som med nr 1 så fikk jeg ikke mage før jeg var ca 5 mnd. på vei.

Er ganske tette ja..

Eldste er 15mnd no...

Gjest trultemor26

Jeg fikk mage veldig tidlig. Synes jeg fikk mage før jeg fant ut at jeg var gravid jeg, jeg syntes den hadde blitt litt større og jeg fant ut at nå var det på tide å kutte ut godsakene.

Ei på jobben min er like langt på vei som meg, (20 uker) og hun kan man ikke se det på, jeg derimot har skikkelig gravidmage nå. Hun er førstegangs, jeg er andregangs.

Med nr. to begynte magen å vise da jeg var rundt 6 mnd. på vei ;o)

Med den tredje kunne de ikke se at jeg var gravid ved fødsel ; men da var jeg bare 7 mnd. på vei.

Når det er skrevet så ville de ta ultralyd med den første (10 dager før termin)fordi de trodde hun var veeeldig liten.Hun var nesten 4 kilo...

Så det er vel veldig forskjellig fra dame til dame.

Tror det har noe med tilbakevendt livmor eller noe?!

Annonse

Med den tredje kunne de ikke se at jeg var gravid ved fødsel ; men da var jeg bare 7 mnd. på vei.

Når det er skrevet så ville de ta ultralyd med den første (10 dager før termin)fordi de trodde hun var veeeldig liten.Hun var nesten 4 kilo...

Kunne ikke se at du var gravid? Oi.. Hvordan klarte du det?:)

Gjest ingen mage

:) husker på barneskolen, en dag kom ikke lærerinnen vår, en vikar kom istedenfor, og hun kunne fortelle at "frøken" hadde fått ei jente dagen før :), ingen så at hun var gravid i det hele tatt.

Ja, min poppet ut ganske tidlig. Allerede i uke 9 var magen blitt større - selv om det kun var luft og oppblåsthet. Har inntrykk av at dette er ganske vanlig for flergangsgravide. :)

Jeg er førstegangsgravid, men min mage blåste seg opp allerede i uke 4! Er nå 6+1. Er jo bare oppblåsthet, men ser det likevel godt på magen min som ser ut som en ballong spesielt etter at jeg har spist. Snodige greier... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...