Gå til innhold

Mistanke om utroskap.

Anbefalte innlegg

Jeg smugleste min manns mobil og leste en melding fra ei som han jobber med som var veldig tvilsom.De skulle møtes for å ha sex sto det bla. det virket som om hun ville møte han.

Jeg har snakket med min mann og denne jenta om dette og begge sier at det var ikke det jeg tror det er. Hun legger seg helt flat å sier at det er hennes feil at denne misforståelsen oppsto. Hun ønsket å møte han for å prate om endel probler hun har og min mann er god å snakke med sier hun.

Han sier at han aldri svarte henne på denne mld. De har begge gitt meg en grei nok forklaring på hva jeg har misforstått men jeg er enda ikke helt overbevist. Jeg skjønner ikke hvorfor de skulle møtes i en helg og hvorfor ikke jeg kunne få vite om det.

Min mann har lagt seg helt flat og sier han vil gjøre alt for å opparbeide tillit hos meg igjen. Vi har snakket veldig mye sammen å jeg vet han elsker meg å ikke ønsker å gå ifra meg. Han var helt knust etter dette. Han er verdens beste mann som jeg elsker veldig høyt( Vi har en datter på 5 år og planlegger en ny baby).

Jeg merker at jeg er veldig mistenksom og smugleser mob hans når jeg har mulighet.Jeg merker at vi begge går litt på "nåler" hjemme etter dette (spesielt han).

Jeg er veldig usikker på om jeg skal be om en logg fra hans mob for å se aktiviteten mellom de eller om jeg bare skal la det ligge.

De sms jeg har lest mellom de i ettertid har vært litt småflørtne men ikke noe av betydning å det virker ikke som om de har så mye kontakt på sms lengre. NB! Hun er hans sekretær så endel kontakt må de ha å det aksepterer jeg.

Bør jeg roe meg ned å se det litt an eller bør jeg be om en logg???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242328-mistanke-om-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oppogfram

Selvfølgelig ber du om logg...

Og selvfølgelig lar han

mobilen ligge framme slik at du kan lese alt som foregår!

Og han lar deg få til og med åpne meldingene før han selv ser de!

Han vil jo du skal bygge opp tilliten til han...

Og det får han med å vise 100% ærlighet og åpenhet.

Han må jo også ta ansvaret over det som har skjedd...

Mener nå jeg da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242328-mistanke-om-utroskap/#findComment-1878732
Del på andre sider

Selvfølgelig ber du om logg...

Og selvfølgelig lar han

mobilen ligge framme slik at du kan lese alt som foregår!

Og han lar deg få til og med åpne meldingene før han selv ser de!

Han vil jo du skal bygge opp tilliten til han...

Og det får han med å vise 100% ærlighet og åpenhet.

Han må jo også ta ansvaret over det som har skjedd...

Mener nå jeg da!

Man kan aldri vite da, vedkommende kan skaffe seg en "hemmelig" tilleggsmobil og informere elsker/inne om den

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242328-mistanke-om-utroskap/#findComment-1878741
Del på andre sider

Han er utro og har ikke tenkt å slutte med det. De slutter kanskje å sende sms til hverandre, i alle fall til du stoler på han igjen.

Og du trenger slett ikke akseptere at de jobber sammen. Når han har vært utro (noe jeg mener det er liten tvil om her) kam du kreve at de ikke jobber sammen lenger. Hvordan dette skal ordnes i praksis får han ordne.

De ler nok godt av deg bak ryggen din. Dumme gamle kua som lot seg lure, og så er det på'n igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242328-mistanke-om-utroskap/#findComment-1882237
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...