Gå til innhold

heisann:) 7 uker på vei

Anbefalte innlegg

Gjest øsldkvgsæjg

heisann. jeg er 7 uker på ei og føler meg likosm absolutt IKKE gravid. men har jo tatt 3 tester og vært hos lege men ikke med noe urin prøve ennå. og fått termin. har jo vært kvalm og sånn!!! så vet jo på en måte at jeg er men er nok bare veldig rart og plutselig være det etter 2,5 års prøving og streving. Og er utrolig redd for og miste..... Når beg. magen og vokse og sånn? når er det normalt og kjenne liv for første gang? mange spørsmål når men er gravid for første gang:)

på forhånd takk for svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242335-heisann-7-uker-p%C3%A5-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i superform frem til 8 uker, dermed smalt det til med kvalme, sult, utslitthet, og generell elendighet.. :-)

Og mage har jeg hatt siden det. Men jeg er 2. gangs da, og man får visst lettere mage når man har vært gravid før.

Første gang begynte jeg å få mage ca uke 18-20.

Det er helt normalt å ikke ha særlig med symptomer i begynnelsen. Pris deg lykkelig fordi du slipper kvalme!

Du selv vil nok kjenne at magen begynner å vokse rundt uke 12-16. Det vil synes for andre noen uker etter det.

Men, det er også endel som aldri vokser noe særlig.

Ei klassevenninne av meg kom på skolen etter sommerferien. Jeg husker jeg tenkte det så ut som om hun hadde lagt på seg _litt_. Da var hun 8 mnd på vei!

Også har du slike som meg, som ser ut som om de er 9 mnd på vei i 6. mnd...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...