Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest olios

Jeg er i uke 6 + 6 dager og var hos lege igår pga. brunlig utflod i et par dager. Det er veldig lite og det meste ser jeg på papiret når jeg har vært på do. Det har ikke vært friskt blod.

Det har heller ikke økt på.

Jeg tok innvendig ul og legen fant kun fostersekk og ikke hjertet. Men mente det var litt tidlig å se noe.

Har tatt to blodprøver som viser hcg igår på 43000 og idag 47000

er ikke det en bra økning???

Ville det øke hvis noe var galt?

Legen mente blødningen kunne stamme fra morkaka men var ikke sikker..

Hvor stor er sjansen for at det går galt hvis blødningen er derfra??

og kan det være uskyldig selv om det kommer derfra...

Jeg har litt murring i underlivet og har hatt det i 3 dager(like lenge som småblødningene..)

Det er svakere enn mensmurring og litt ut mot sidene særlig venstre

men mest midt i underlivet helt nederst, en slags strålende verkende smerte som kommer og går.

Jeg har sterke gravide symptomer som veldig kvalme(hele dagen) og trøtthet.

Dette var litt mange spørsmål men håper på svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24239-bl%C3%B8dning-fra-morkake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

I følge din hCG-stigning skulle alt tyde på at du er godt på vei i svangerskapet, og stigningen i seg selv taler positivt for at det fremdeles er en utvikling. At hjertet ikke kunne sees, får du bare regne med har sammenheng med at fosteret ennå ikke var stort nok. I verste fall tyder det på at noe er galt. Det er ikke så lett å gi deg det du trenger av bekreftelse på at alt kommer til å greit. Slike garantier kan aldri gis, samtidig som det er visse usikkerhetsmomenter i ditt tilfelle, som tilsier at du rett og slett bare må vente å se. Den lille blødningen din er i seg selv ikke noe veldig unormalt og ikke tegn på at du er i ferd med å abortere. Heller ikke smertene/murringen du beskriver. Men, skulle begge deler øke på, så er det nok tegn på at du er i ferd med å abortere. At du har så kraftige svangerskapssymptomer, som kvalme osv. er et bra tegn. Lykke til videre.

Lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...