Lillemus Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 ja hun fortjener bedre om du klager på at hun har lagt på seg.. er ikke så uvanlig det, når man har fått barn.... Det er _ikke_ vanlig at man veier 45 kilo mer enn før svangerskapene flere år etter! Aldri i verden! Det må da være grenser for selvbedrag! Hadde min kjære gått opp fra 75 til 130 kg så hadde jeg nok ikke tent noe særlig på ham jeg heller, selv om jeg synes han er mer enn tynn nok nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gusto Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er glad du har sluppet å være så utslitt fysisk og psykisk at du ikke har maktet å gjøre noe med en negativ tilstand. Men at du ikke evner å ha empati med andre - det er verre. Empati med hva? Aner ikke hva problemet er jeg vel... Eneste jeg har registrert er at hun liksom er hellig her, akkurat som uansett hva som faktisk er problemet så skal ikke hun klandres for noe. Alt fra at det er normalt å omtrent doble vekten etter barn til at hun ikke vil ha sex er fullt forståelig og heeelt normalt ifølge dere. Hun har selvsagt ikke noe ansvar for det og han bør helst bare stikke av fordi hun fortjener så mye bedre. Blir bare komisk, men dette er tross alt internett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det er _ikke_ vanlig at man veier 45 kilo mer enn før svangerskapene flere år etter! Aldri i verden! Det må da være grenser for selvbedrag! Hadde min kjære gått opp fra 75 til 130 kg så hadde jeg nok ikke tent noe særlig på ham jeg heller, selv om jeg synes han er mer enn tynn nok nå. Men det er jo ikke problemet til trådstarter....hans største problem er jo at han ikke får nok sex av dama....ergo tenner han fremdeles. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Empati med hva? Aner ikke hva problemet er jeg vel... Eneste jeg har registrert er at hun liksom er hellig her, akkurat som uansett hva som faktisk er problemet så skal ikke hun klandres for noe. Alt fra at det er normalt å omtrent doble vekten etter barn til at hun ikke vil ha sex er fullt forståelig og heeelt normalt ifølge dere. Hun har selvsagt ikke noe ansvar for det og han bør helst bare stikke av fordi hun fortjener så mye bedre. Blir bare komisk, men dette er tross alt internett. Problemet mitt med den som skriver inn er måten han tenker på "Dette siste året har jeg sett og siklet på andre damer ofte. Drømmer ofte om å være utro, men har ikke verken hatt tid eller mulighet til noe forhold på si. Jeg er sikkert egoistisk og slikt, men jeg vurderer ofte å stikke i fra hele greia for å satse på å finne en dame som kan gi meg noe igjen. Det er slitsomt med en kone som sliter med psyken, vekten og sexlysten." Man vurderer ikke å stikke fra sin kone, har lyst tli å være utro og sikler etter andre fordi kona har lagt på seg og ikke har kjempestor sexlyst. En slik måte å vinkle et problem på, virker svært umodent, de har også barn sammen. En slik mann fortjener ingen kvinne og derfor er det like greit at han drar hvis det er slik man skal oppføre seg. Kvinnen har et ansvar såklart, men de må snakke sammen og ta tak i problemene skikkelig. Å snakke om å stikke ifra "hele greia" virker ekstremt uansvarlig på meg. Og DIN måte å svare på virker like barnslig og umodent som trådstarter. Feit slugge og det hele. Så spar meg drama talen, for den er ingen interessert i å lese så lenge du oppfører deg som en umoden dott. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misfornøyd.fyr Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Dersom din kone ikke er ekstra motivert for vektreduksjon, må du nok bare godta situasjonen. Vektøkningen skyldes at hun er ulykkelig. Alle ser ut til å fokusere mye på denne vektøkningen. Hovedproblemet er jo psykiske problem/depresjon. Hun har vært sykmeldt ett år pga dette. Siste 30 kiloene kom på det siste året pga bivirkningene av medisin. Antidepressiva. Innlegget mitt skrev jeg veldig ensporet og klagende. Merker at de kvinnelige leserne her synes at jeg virker sexfokusert. Men dette innlegget er skrevet i forumet seksualitet. Våre problemer passer kanskje mere under samliv? Jeg er overhodet ikke bare opptatt av sex i forholdet. Det er veldig mye annet som ikke fungerer også, men kan jo ikke skrive om det idette forumet:) Jeg bare synes det er trasig å konstatere at de aller fleste damer er mye mer tiltrekkende enn min kone. Slik var det ikke for bare få år siden. Dette året har jeg forresten tatt det meste av ansvar for hus/hjem og barn hvis noen lurte på det. (pga hennes problemer) Dette i tillegg til å jobbe i over 100% stilling tærer på. Dermed skriver man gjerne innlegg som får en til å virke lite nyansert og enkel. Jeg går til psykolog 1 gang i mnd. Han fortalte meg sist gang at jeg burde prøve å holde meg i ekteskapet av hensyn til barna. Den eldste har forøvrig fått separasjonsangst pga usikkerheten i forhold til en mor som ikke har taklet å være sammen med ungene alene. Så jeg tror jeg har gjort en god innsats foreløpig for å få ekteskapet til å vare. SElvmordsforsøk, fedme, ikke kunne passe ungene(jeg får aldri fri) null sex, i perioder ikke tore å ta telefonen, redd for å gå ut. Ting er bedre nå. Hun prøver å komme seg ut av huset og gå turer. Og har et ønske om å komme tilbake til arbeidslivet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Alle ser ut til å fokusere mye på denne vektøkningen. Hovedproblemet er jo psykiske problem/depresjon. Hun har vært sykmeldt ett år pga dette. Siste 30 kiloene kom på det siste året pga bivirkningene av medisin. Antidepressiva. Innlegget mitt skrev jeg veldig ensporet og klagende. Merker at de kvinnelige leserne her synes at jeg virker sexfokusert. Men dette innlegget er skrevet i forumet seksualitet. Våre problemer passer kanskje mere under samliv? Jeg er overhodet ikke bare opptatt av sex i forholdet. Det er veldig mye annet som ikke fungerer også, men kan jo ikke skrive om det idette forumet:) Jeg bare synes det er trasig å konstatere at de aller fleste damer er mye mer tiltrekkende enn min kone. Slik var det ikke for bare få år siden. Dette året har jeg forresten tatt det meste av ansvar for hus/hjem og barn hvis noen lurte på det. (pga hennes problemer) Dette i tillegg til å jobbe i over 100% stilling tærer på. Dermed skriver man gjerne innlegg som får en til å virke lite nyansert og enkel. Jeg går til psykolog 1 gang i mnd. Han fortalte meg sist gang at jeg burde prøve å holde meg i ekteskapet av hensyn til barna. Den eldste har forøvrig fått separasjonsangst pga usikkerheten i forhold til en mor som ikke har taklet å være sammen med ungene alene. Så jeg tror jeg har gjort en god innsats foreløpig for å få ekteskapet til å vare. SElvmordsforsøk, fedme, ikke kunne passe ungene(jeg får aldri fri) null sex, i perioder ikke tore å ta telefonen, redd for å gå ut. Ting er bedre nå. Hun prøver å komme seg ut av huset og gå turer. Og har et ønske om å komme tilbake til arbeidslivet.. Det er mye enklere å få seriøse og konstruktive svar, når man skriver seriøse og konstruktive innlegg:-) Jeg tror svarene hadde sett helt anderlede ut om det var dette innlegget du heller hadde postet i går. På den andre siden så synes jeg at jeg du fikk et relativt greit svar fra meg i første omgang - så da lar jeg bare det stå uten korrigeringer:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Alle ser ut til å fokusere mye på denne vektøkningen. Hovedproblemet er jo psykiske problem/depresjon. Hun har vært sykmeldt ett år pga dette. Siste 30 kiloene kom på det siste året pga bivirkningene av medisin. Antidepressiva. Innlegget mitt skrev jeg veldig ensporet og klagende. Merker at de kvinnelige leserne her synes at jeg virker sexfokusert. Men dette innlegget er skrevet i forumet seksualitet. Våre problemer passer kanskje mere under samliv? Jeg er overhodet ikke bare opptatt av sex i forholdet. Det er veldig mye annet som ikke fungerer også, men kan jo ikke skrive om det idette forumet:) Jeg bare synes det er trasig å konstatere at de aller fleste damer er mye mer tiltrekkende enn min kone. Slik var det ikke for bare få år siden. Dette året har jeg forresten tatt det meste av ansvar for hus/hjem og barn hvis noen lurte på det. (pga hennes problemer) Dette i tillegg til å jobbe i over 100% stilling tærer på. Dermed skriver man gjerne innlegg som får en til å virke lite nyansert og enkel. Jeg går til psykolog 1 gang i mnd. Han fortalte meg sist gang at jeg burde prøve å holde meg i ekteskapet av hensyn til barna. Den eldste har forøvrig fått separasjonsangst pga usikkerheten i forhold til en mor som ikke har taklet å være sammen med ungene alene. Så jeg tror jeg har gjort en god innsats foreløpig for å få ekteskapet til å vare. SElvmordsforsøk, fedme, ikke kunne passe ungene(jeg får aldri fri) null sex, i perioder ikke tore å ta telefonen, redd for å gå ut. Ting er bedre nå. Hun prøver å komme seg ut av huset og gå turer. Og har et ønske om å komme tilbake til arbeidslivet.. Du høres ut som en mer ålreit fyr i dette innlegget enn i trådstarten. :-) At hun har lagt på seg pga. medisiner kan hun vel neppe noe for selv. Slutter hun på dem, går vekta sannsynligvis ned igjen også. Så lenge hun får behandling for problemene sine og prøver å gjøre noe med det, er jeg enig med psykologen din. Det ville være feigt å gå fra henne. Ting kan bli bedre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwerty2 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Dersom din kone ikke er ekstra motivert for vektreduksjon, må du nok bare godta situasjonen. Vektøkningen skyldes at hun er ulykkelig. AMEN! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Qwerty2 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Alle ser ut til å fokusere mye på denne vektøkningen. Hovedproblemet er jo psykiske problem/depresjon. Hun har vært sykmeldt ett år pga dette. Siste 30 kiloene kom på det siste året pga bivirkningene av medisin. Antidepressiva. Innlegget mitt skrev jeg veldig ensporet og klagende. Merker at de kvinnelige leserne her synes at jeg virker sexfokusert. Men dette innlegget er skrevet i forumet seksualitet. Våre problemer passer kanskje mere under samliv? Jeg er overhodet ikke bare opptatt av sex i forholdet. Det er veldig mye annet som ikke fungerer også, men kan jo ikke skrive om det idette forumet:) Jeg bare synes det er trasig å konstatere at de aller fleste damer er mye mer tiltrekkende enn min kone. Slik var det ikke for bare få år siden. Dette året har jeg forresten tatt det meste av ansvar for hus/hjem og barn hvis noen lurte på det. (pga hennes problemer) Dette i tillegg til å jobbe i over 100% stilling tærer på. Dermed skriver man gjerne innlegg som får en til å virke lite nyansert og enkel. Jeg går til psykolog 1 gang i mnd. Han fortalte meg sist gang at jeg burde prøve å holde meg i ekteskapet av hensyn til barna. Den eldste har forøvrig fått separasjonsangst pga usikkerheten i forhold til en mor som ikke har taklet å være sammen med ungene alene. Så jeg tror jeg har gjort en god innsats foreløpig for å få ekteskapet til å vare. SElvmordsforsøk, fedme, ikke kunne passe ungene(jeg får aldri fri) null sex, i perioder ikke tore å ta telefonen, redd for å gå ut. Ting er bedre nå. Hun prøver å komme seg ut av huset og gå turer. Og har et ønske om å komme tilbake til arbeidslivet.. Damer blir depressive av feks gubber som ikke gjør nok hjemme - føler en at en er "hushjelp" sliter det på humøret og depresjon kan være utfallet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Empati med hva? Aner ikke hva problemet er jeg vel... Eneste jeg har registrert er at hun liksom er hellig her, akkurat som uansett hva som faktisk er problemet så skal ikke hun klandres for noe. Alt fra at det er normalt å omtrent doble vekten etter barn til at hun ikke vil ha sex er fullt forståelig og heeelt normalt ifølge dere. Hun har selvsagt ikke noe ansvar for det og han bør helst bare stikke av fordi hun fortjener så mye bedre. Blir bare komisk, men dette er tross alt internett. Selvsagt har hun ansvar, men svaret er ikke å rakke ned på henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Alle ser ut til å fokusere mye på denne vektøkningen. Hovedproblemet er jo psykiske problem/depresjon. Hun har vært sykmeldt ett år pga dette. Siste 30 kiloene kom på det siste året pga bivirkningene av medisin. Antidepressiva. Innlegget mitt skrev jeg veldig ensporet og klagende. Merker at de kvinnelige leserne her synes at jeg virker sexfokusert. Men dette innlegget er skrevet i forumet seksualitet. Våre problemer passer kanskje mere under samliv? Jeg er overhodet ikke bare opptatt av sex i forholdet. Det er veldig mye annet som ikke fungerer også, men kan jo ikke skrive om det idette forumet:) Jeg bare synes det er trasig å konstatere at de aller fleste damer er mye mer tiltrekkende enn min kone. Slik var det ikke for bare få år siden. Dette året har jeg forresten tatt det meste av ansvar for hus/hjem og barn hvis noen lurte på det. (pga hennes problemer) Dette i tillegg til å jobbe i over 100% stilling tærer på. Dermed skriver man gjerne innlegg som får en til å virke lite nyansert og enkel. Jeg går til psykolog 1 gang i mnd. Han fortalte meg sist gang at jeg burde prøve å holde meg i ekteskapet av hensyn til barna. Den eldste har forøvrig fått separasjonsangst pga usikkerheten i forhold til en mor som ikke har taklet å være sammen med ungene alene. Så jeg tror jeg har gjort en god innsats foreløpig for å få ekteskapet til å vare. SElvmordsforsøk, fedme, ikke kunne passe ungene(jeg får aldri fri) null sex, i perioder ikke tore å ta telefonen, redd for å gå ut. Ting er bedre nå. Hun prøver å komme seg ut av huset og gå turer. Og har et ønske om å komme tilbake til arbeidslivet.. Nå stiller ting seg plutselig litt annerledes. Hvis dette hadde vært det første innlegget du skrev, så hadde du helt sikkert fått andre svar. Denne tråden hører kanskje hjemme på psykiatriforumet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1881869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du burde visst bedre enn å klage på en kvinne på dette kjerring-forumet. Jeg har lest flere innlegg der kvinner klager på sine menn som har lagt på seg og blitt late. De får full støtte fra andre kvinner, som forstår godt at de ikke tenner på late og feite menn. Det samme gjelder tydeligvis ikke andre veien. Det samme gjelder psykiske problemer. Kvinner som lever med menn med psykiske problemer av ulik art får full støtte i å forlate disse mennene. De skal ikke være sykepleiere og ofre sin egen lykke for en syk mann. Det samme gjelder igjen ikke andre veien. Videre blir du anklaget for ikke å hjelpe til hjemme. Et standardsvar alle menn her inne får. Omtrent alle problemer i forholdet skyldes tydeligvis at menn ikke gidder gjøre noe som helst hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1882163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stays Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du burde visst bedre enn å klage på en kvinne på dette kjerring-forumet. Jeg har lest flere innlegg der kvinner klager på sine menn som har lagt på seg og blitt late. De får full støtte fra andre kvinner, som forstår godt at de ikke tenner på late og feite menn. Det samme gjelder tydeligvis ikke andre veien. Det samme gjelder psykiske problemer. Kvinner som lever med menn med psykiske problemer av ulik art får full støtte i å forlate disse mennene. De skal ikke være sykepleiere og ofre sin egen lykke for en syk mann. Det samme gjelder igjen ikke andre veien. Videre blir du anklaget for ikke å hjelpe til hjemme. Et standardsvar alle menn her inne får. Omtrent alle problemer i forholdet skyldes tydeligvis at menn ikke gidder gjøre noe som helst hjemme. de har sikkert en mal de bruker når en mann spør om noe her ellr på samliv. jenter får alltid støtte mens gutta alltid er badguy, tipper de som skriver her inne er 99% frustrerte husmødre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1882460 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Bugga Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du burde visst bedre enn å klage på en kvinne på dette kjerring-forumet. Jeg har lest flere innlegg der kvinner klager på sine menn som har lagt på seg og blitt late. De får full støtte fra andre kvinner, som forstår godt at de ikke tenner på late og feite menn. Det samme gjelder tydeligvis ikke andre veien. Det samme gjelder psykiske problemer. Kvinner som lever med menn med psykiske problemer av ulik art får full støtte i å forlate disse mennene. De skal ikke være sykepleiere og ofre sin egen lykke for en syk mann. Det samme gjelder igjen ikke andre veien. Videre blir du anklaget for ikke å hjelpe til hjemme. Et standardsvar alle menn her inne får. Omtrent alle problemer i forholdet skyldes tydeligvis at menn ikke gidder gjøre noe som helst hjemme. Jeg har forståelse for at folk forlater en kjæreste eller ektefelle som har psykiske problemer, hvis disse problemene er av en slik art at det blir vanskelig å leve med. Men det kom ikke akkurat fram av hovedinnlegget at hun slet med den typen problemer, det har han derimot skrevet i innlegg lengre ned, noe som helt sikkert har fått en del av oss "kjærringene" til å endre oppfatning i saken. Det han skrev i hovedinnlegget var utrolig barnslig, han skrev at han drømte om å være utro fordi andre damer var slankere enn hans egen dame. Når man skriver noe sånt, må man selvsagt regne med å få pepper. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1882483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av verken deg eller kona di, men av ungene dine. Har du tenkt å ta dem med deg, eller har du tenkt å la dem vokse opp med en psykisk syk mor? Har du det så ille at det er bedre for barna at du går fra moren? Sex er en bagatell i et forhold. Forpliktelsen - først og fremst overfor barna - er og bør være den viktigste drivkraften, uansett hva beslutningen din blir. Du har barn - ta ansvar for dem, på beste måte! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1882545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misfornæyd.fyr Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Du burde visst bedre enn å klage på en kvinne på dette kjerring-forumet. Jeg har lest flere innlegg der kvinner klager på sine menn som har lagt på seg og blitt late. De får full støtte fra andre kvinner, som forstår godt at de ikke tenner på late og feite menn. Det samme gjelder tydeligvis ikke andre veien. Det samme gjelder psykiske problemer. Kvinner som lever med menn med psykiske problemer av ulik art får full støtte i å forlate disse mennene. De skal ikke være sykepleiere og ofre sin egen lykke for en syk mann. Det samme gjelder igjen ikke andre veien. Videre blir du anklaget for ikke å hjelpe til hjemme. Et standardsvar alle menn her inne får. Omtrent alle problemer i forholdet skyldes tydeligvis at menn ikke gidder gjøre noe som helst hjemme. Ja du har så rett så rett. DEt er veldig typiske kvinnesvar å få i dette forumet. Jeg har jo skrevet et innlegg til hvor jeg faktisk forteller at jeg har gjortdet meste av huarbeid, barnepass og jobb utenfor hjemmet. Men kvinnfolka bare maser om at jeg ikke må la mine egne behov få noen prioritet. Hva fakerten ska man gjøre. Jeg kommer til å få et sexfritt liv hvis jeg skal være trofast mot denne damen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1888714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ghhi Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Det var utrolig mange selvopptatte egoistiske dritt kjerring svar her! all honnør til "4 barns mor-77" sitt svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242462-elendig-sexliv/page/2/#findComment-1889871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.