Gå til innhold

Eldre Ektorp sofa fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Gjest "ny" sofa?

Min samboer hadde en sofa og en stol fra før når vi flyttet sammen, og det er dette vi bruker til vanlig enda. Den er en god del år gammel og har avtagbart og vaskbart trekk, men det har blit ganske slitt og stygt med årene. Derfor har jeg prøvd å finne ut og det går an å kjøpe nytt trekk til sofaen vår. Den ligner VELDIG på Ektorp hos Ikea, men når jeg prøvde å måle så er treseteren Ektorp lenger enn vår sofa :-(

Er det noen som vet om Ikea hadde en lignende sofa før Ektorp men med andre mål? For det hadde jo bare vært typisk Ikea å lage noe nesten likt men som trekkene ikke passer til... :-S

Har ikke lyst å bruke masse penger på ny sofa nemlig..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242486-eldre-ektorp-sofa-fra-ikea/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "ny" sofa?

Det går kanskje an å få den trukket om? Det er mulig det er nokså dyrt - men kanskje det ikke er like dyrt som å kjøpe ny?

Er det snakk om puter, eller helstoppet sofa?

Det som er saken er at Ikea selger trekk til Ektorp sofa med forskjellige farger og mønstre... Så det hadde vært perfekt om jeg fant ut at det ER en Ektorp sofa vi har og at trekkene passer til den.

Det er sofa med puter i sete og rygg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...