Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ! noen som vet hvor jeg kan finne de billigste flybillettene til bangkok? har rundt omkring på nett, men skulle gjerne funnet noe enda billigere... noen som har noen tips..setter i så fall fantastisk stor pris på det...

Skrevet

Hvis du blar noen dager tilbake, så hadde jeg en tråd om "billige flybilletter".

Ellers har http://www.reisefeber.no søk på mange flyselskaper.

har vært innom reisefeber alt, men takk likevel...skal ta en tit på tråden, jeg.!!

tusen takk! :)

Skrevet

Det kommer mye an på når du skal reise, kozy, og hvor lenge du skal være borte.

Jeg flyr til Bangkok 3-4 ganger i året og betaler omkring 6.000 t/r for 2-5 ukers billett med SAS. (Husk at du ikke får bonuspoeng på noen av økonomi-billettene)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det kommer mye an på når du skal reise, kozy, og hvor lenge du skal være borte.

Jeg flyr til Bangkok 3-4 ganger i året og betaler omkring 6.000 t/r for 2-5 ukers billett med SAS. (Husk at du ikke får bonuspoeng på noen av økonomi-billettene)

jeg reiser i begynnelsen av oktober...

hehe tror ikke bonuspoeng er noe å tenke på for min del uansett..

Skrevet

jeg reiser i begynnelsen av oktober...

hehe tror ikke bonuspoeng er noe å tenke på for min del uansett..

Tips: Ligg langt unna Aeroflot. De kjører svært rimelige kampanjer for tiden, men du kan risikere å måtte vente i Moskva et døgen eller to. Dropp også charter - du må mellomlande i emiratene, og det tar tid. I tillegg må du betale for absolutt alt ombord, og det er trangt. Raskest kommer du fram med Finnair (ca 9500 kr t/r) - via Helsinki. Det er heller ikke så smart å fly via Frankfurt eller Munchen. Det tar deg 2-3 timer ekstra hver vei. SAS (osl-cph-bkk) flyr natt begge veier, og det kan være behagelig hvis du får sove ombord. Da lander du i Bangkok ca kl 14 lokal tid (kl 08 i kroppen). Kombi med SAS og Thai (via Køben eller Stockholm) kan være ok. Du flyr dagtid til Bangkok og lander ca 06 lokal tid. (1 om natta i kroppen)

Jeg tror du kan finne billett med rutefly i oktober ned til ca 6500 kr. Jeg reiser nedover i midten av oktober og blir ca 3 uker). Ny tur i desember og blir i 6-7 uker.

Bonuspoeng? På normal økonomi billett med SAS får du ca 15.000 bonuspoengt/r osl-bkk.

Senere kan du fly oslo-kåben eller Stockholm gratis for 12.000 poeng.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...