Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sunny80

Hei! Er en jente på 25 år og burde så absolutt vært til gyno.undersøkelse rimelig kjapt. Både fordi det klør og det er små prikker nedentil (som ikke blir kurert av canesten) og fordi det er 3 år siden jeg sist tok celleprøve. Men problemet er: jeg har angst. Etter noen gyno.undersøkelse før har jeg tatt skrekken, det gjør fryktelig vondt, føler jeg ikke blir tatt på alovr at jeg er følsom "der nede", at jeg har fryktelig angst og i tillegg har mistet totalt sexlysten etter slike undersøkelser i lang tid etterpå. Har nå nettopp flyttet til oslo og st. hanshaugen. Er det noen der ute som kan hjelpe meg med navn og nr til en SNILL og dyktig lege, som jeg er sikker på vil ta meg på alvor og er forsiktig???? Gjerne i nærheten av der jeg bor. Har ingen fastlege her så det må vere en privat. Jeg driter i hvor mye det koster, så lenge jeg slipper å leve i sølibat i ettertid.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242540-angst-for-gynekolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...