Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe?

Har vært hos lege og gynekolog flere ganger pga dette,men har aldri disse plagene,utbruddene,når jeg har time.Vanskelig å få akutt time pga slike ting.Legene mener det er sopp.

Etter hver mens de siste to årene svir og brenner jeg noe helt fryktelig i baken og på kjønnsleppene.Ikke utflod,men kan vel likevel være tegn på sopp?Men det jeg lurer mest på er et sår (ligner på en stor vond ,grønn kvise) som alltid dukker opp samtidig bakerst i baken,kjempe vond.Kan det ha noe med sopp å gjøre???

Har prøvd alle "kjerring råd".

Sover uten truse,sur melk,eddik,lite sukker,ikke skyllemiddel,vaskemiddel uten parfyme ,ikke tamponger og bind,bomullstruser,lite intimbarbering,bruker bare vann osv.

Canesten virker ikke,heller ikke dactacort,blir heller verre av de kremene.

Sex livet er ødelagt 10 dager hver mnd.Går da over av seg selv.

Noen med lignende problem og diagnose?Noen gode råd?Da hadde jeg blitt GLAD!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242541-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...