Gjest VONDT! Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Noen som kan hjelpe? Har vært hos lege og gynekolog flere ganger pga dette,men har aldri disse plagene,utbruddene,når jeg har time.Vanskelig å få akutt time pga slike ting.Legene mener det er sopp. Etter hver mens de siste to årene svir og brenner jeg noe helt fryktelig i baken og på kjønnsleppene.Ikke utflod,men kan vel likevel være tegn på sopp?Men det jeg lurer mest på er et sår (ligner på en stor vond ,grønn kvise) som alltid dukker opp samtidig bakerst i baken,kjempe vond.Kan det ha noe med sopp å gjøre??? Har prøvd alle "kjerring råd". Sover uten truse,sur melk,eddik,lite sukker,ikke skyllemiddel,vaskemiddel uten parfyme ,ikke tamponger og bind,bomullstruser,lite intimbarbering,bruker bare vann osv. Canesten virker ikke,heller ikke dactacort,blir heller verre av de kremene. Sex livet er ødelagt 10 dager hver mnd.Går da over av seg selv. Noen med lignende problem og diagnose?Noen gode råd?Da hadde jeg blitt GLAD! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242541-hva-kan-det-v%C3%A6re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.