Gå til innhold

Hjelp jeg vil ha en vaskeball

Anbefalte innlegg

:-)

Til vaskemaskinen altså. Sjekket ut sidene til Omo, der står det at de har sluttet å lage vaskeballer fordi moderne maskiner ikke trenger det.

Men jeg, da. Jeg bruker det ennå jeg. Og nå trenger jeg en ny... Den gamle er sprukket og stygg.

Noen som har noen tips eller et overskuddslager med vaskeballer å dele av?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242562-hjelp-jeg-vil-ha-en-vaskeball/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også lett etter! Jeg fant heldigvis en i et skap hjemme, da jeg ved et uhell hadde kastet den jeg brukte.

Bruker den når jeg vasker ulltøy i maskinen, har Milo i. HELT TVINGENDE nødvendig!

Før kunne du bare ringe Omotlf eller sende dem en mail så fikk du i posten... Nå er du tydligen slutt på det.

Snufs.

Skal vi streike? Slutte å kjøpe vaskepulveret deres inntil de lager vaskeballer til oss igjen?

Hvorfor må du ha vaskeball? Er det ikke sånn skuffegreie til vaskemiddelet på maskinen din?

(Har ikke eid så mange maskiner i mitt liv...)

Det er sånn "skuffegreie", men når jeg heller pulveret oppi der blir nesten alt liggende igjen som en klissete masse istedet for å havne i vaskemaskinen. Pga dette begynte jeg å bruke flytende såpe, men etter noen måneder så jeg at det hvite tøyet ble gulere (og ikke lengre blandahvitt hehe). Da ringte jeg Omofondamen og fikk vite at pulveret var best på hvitt tøy pga noe blekemidler som ikke var tilsatt i det flytende.

Og dermed lurer jeg på hav de omofolka driver med. Kan de ikke lage et pulver som løser seg opp skikkelig da?

Eller diske opp med vaskeballer i fleng:-)

Før kunne du bare ringe Omotlf eller sende dem en mail så fikk du i posten... Nå er du tydligen slutt på det.

Snufs.

Skal vi streike? Slutte å kjøpe vaskepulveret deres inntil de lager vaskeballer til oss igjen?

Hvis du kjenner noen gamle mennesker så har de antagelig vaskeball. Du får prøve å lure den fra dem. :P

Annonse

Det er sånn "skuffegreie", men når jeg heller pulveret oppi der blir nesten alt liggende igjen som en klissete masse istedet for å havne i vaskemaskinen. Pga dette begynte jeg å bruke flytende såpe, men etter noen måneder så jeg at det hvite tøyet ble gulere (og ikke lengre blandahvitt hehe). Da ringte jeg Omofondamen og fikk vite at pulveret var best på hvitt tøy pga noe blekemidler som ikke var tilsatt i det flytende.

Og dermed lurer jeg på hav de omofolka driver med. Kan de ikke lage et pulver som løser seg opp skikkelig da?

Jeg putter pulveret direkte på tøyet jeg. Liker heller ikke å ha det i skuffen.

Kjøp flytende vaskemiddel. Det er bedre enn pulver og så slipper du alt dette surret med vaskeball ;-)

Annonse

Hvis du kjenner noen gamle mennesker så har de antagelig vaskeball. Du får prøve å lure den fra dem. :P

Hehe. Jeg ser for meg;

Borettslag for de litt halvsløve smådemente og jeg ringer på for å "låne doen litte granne". Og så leter jeg gjennom skapene på badet og rapper alle vaskeballene deres. Hehe.

Det onde hjørne.... *lol*

Hehe. Jeg ser for meg;

Borettslag for de litt halvsløve smådemente og jeg ringer på for å "låne doen litte granne". Og så leter jeg gjennom skapene på badet og rapper alle vaskeballene deres. Hehe.

Det onde hjørne.... *lol*

Enten det eller at du reiser rundt på visninger. Se an bildene av badet på forhånd. Noen har kanskje en vaskeball liggendes? :P

Jeg var på en visning for et par uker siden og der lå klærne som huseieren skulle ha på seg lekkert dandert på en stol. Med trusa øverst.

Enten det eller at du reiser rundt på visninger. Se an bildene av badet på forhånd. Noen har kanskje en vaskeball liggendes? :P

Jeg var på en visning for et par uker siden og der lå klærne som huseieren skulle ha på seg lekkert dandert på en stol. Med trusa øverst.

*knis* Da bør det være fine truser for å sikre det kjøpet.

Jeg skal sjekke ut nærområdet på finn.no nå og se om de har bilder av bad med vaskeballer.

Kjempegod ide:-) Hehe.

Kjøp en plast lekeball og skjær passe stort hull i.

Joda det går jo det. Men jeg synes vi skal lage et opptog foran Omoprodusentene og KLAGE. De fant opp vaskeballen og gjorde oss avhengige av den.

Da får de bare fortsette å lage dem så lenge vi vil ha dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...