Gå til innhold

ingen mens, men skikklige mensmurringer og EL - slim?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være ett av flere, tenker jeg:

1) Du har forsinket mens - ikke uvanlig, dog irriterende når man forsøker å bli gravid.

2) Du er gravid, men det er tidlig ennå, og kroppen produserer ikke nok HCG til at det slår ut på testen ennå.

3) Det kan være hormonelle svingninger, sykdom eller annet som påvirker syklusen.

Du får smøre deg med den tålmodigheten du kan oppdrive, og teste igjen om noen dager, dersom mensen ikke kommer.

(personlig holder jeg en knapp på alternativ 2...)

Gjest Hemmlig for øyeblikket.

Jeg gjetter nok på at mensen er på vei ..... bare at den er forsinket.

Ikke umulig det:-(, men hvorfor el-slim nå?

Er jo bare så frusterende når kroppen spytter ut diverse tegn til feile tidspunkt:-p

Gjest skjønner ikke helt

Det kan være ett av flere, tenker jeg:

1) Du har forsinket mens - ikke uvanlig, dog irriterende når man forsøker å bli gravid.

2) Du er gravid, men det er tidlig ennå, og kroppen produserer ikke nok HCG til at det slår ut på testen ennå.

3) Det kan være hormonelle svingninger, sykdom eller annet som påvirker syklusen.

Du får smøre deg med den tålmodigheten du kan oppdrive, og teste igjen om noen dager, dersom mensen ikke kommer.

(personlig holder jeg en knapp på alternativ 2...)

Håper på det jeg å men, slo meg egentlig tilro igår med at mensen skulle komme og hadde det ikke vært for dette el-slimet, så hadde jeg tatt det helt rolig.

Skjønner bare ikke hvorfor det kommer nå.?

Håper på det jeg å men, slo meg egentlig tilro igår med at mensen skulle komme og hadde det ikke vært for dette el-slimet, så hadde jeg tatt det helt rolig.

Skjønner bare ikke hvorfor det kommer nå.?

De gangene jeg har vært gravid (tre ganger) har økt utflod vært et av de første tegnene. Og da snakker jeg utflod i mengder (skikkelig udelikat tema, egentlig :-)

Det var derfor jeg holder på alternativ 2 (at du er gravid), men det kan godt være at mensen er forsinket eller annet. Frustrerende, jeg vet!

Annonse

Gjest dessverre ... kanskje

Ikke umulig det:-(, men hvorfor el-slim nå?

Er jo bare så frusterende når kroppen spytter ut diverse tegn til feile tidspunkt:-p

Det hender jeg får utflod like før mens også .... men du, jeg kan godt krysse armer og bein for det å håpe på at jeg tar feil :).

Vi var prøvere i flere år, jo mer jeg tenkte tanken "kanskje det har klaffet denne måneden", jo mer gravide-tegn hadde jeg, og ofte var mensen forsinket .... det er rart hvordan kroppen lurer oss.

Gjest skjønner ikke helt

De gangene jeg har vært gravid (tre ganger) har økt utflod vært et av de første tegnene. Og da snakker jeg utflod i mengder (skikkelig udelikat tema, egentlig :-)

Det var derfor jeg holder på alternativ 2 (at du er gravid), men det kan godt være at mensen er forsinket eller annet. Frustrerende, jeg vet!

Tenkte akkurat på det når jeg skrev *s*, at et mere udelikat tema skal man lete lenge etter:-)

Det er en smule frustrerende ja, selv om vi bare har prøvd siden mars. Ser det er flere som har holdt på mye lenger enn det.

Gjest skjønner ikke helt

Det hender jeg får utflod like før mens også .... men du, jeg kan godt krysse armer og bein for det å håpe på at jeg tar feil :).

Vi var prøvere i flere år, jo mer jeg tenkte tanken "kanskje det har klaffet denne måneden", jo mer gravide-tegn hadde jeg, og ofte var mensen forsinket .... det er rart hvordan kroppen lurer oss.

Den er god på å lure oss ja:-(

Men kryss gjerne hender og lår, om ikke denne måneden, så neste:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...