Gå til innhold

Dildoer og posten....

Anbefalte innlegg

Gjest rakkett

Kondomeriet: Ingen avsender, helt brun pakke uten noe på. Ingen avsender på hentelapp heller.

Det stemmer ikke!

Vi kan lese dette på kondomeriets nettside "Avsenderinfo

Alle varer blir sendt på en diskret måte med annen avsender enn KONDOMERIET AS. Avsender er GPN, Postboks 400, 1411 Kolbotn."

Fortsetter under...

Det stemmer ikke!

Vi kan lese dette på kondomeriets nettside "Avsenderinfo

Alle varer blir sendt på en diskret måte med annen avsender enn KONDOMERIET AS. Avsender er GPN, Postboks 400, 1411 Kolbotn."

Ok, men "GPN, Postboks 400, 1411 Kolbotn." sier ikke meg noe. Jeg tror de som jobber på posten har annet å gjøre enn å fundere på hva hver eneste pakke inneholder.

Ikke særlig fristende å bestille fra Ellos når man bor i kontorkommunen til dette foretaket......;)

Men hvis noen kommer og henter en Ellos-pakke, er dildo noe av det siste jeg hadde trodd de hadde bestilt. Hva med en bluse, en t-skjorte, et sengesett? Hvis noen er så frekke at de SPØR deg om hva som er i pakken, sier du:"en fin bikini".

Gjest hva om en i nabolaget jobber der uten at jeg vet det

Men hvis noen kommer og henter en Ellos-pakke, er dildo noe av det siste jeg hadde trodd de hadde bestilt. Hva med en bluse, en t-skjorte, et sengesett? Hvis noen er så frekke at de SPØR deg om hva som er i pakken, sier du:"en fin bikini".

du fikk ikke med deg poenget - poenget var om noen av de som sitter og tar imot bestillingen hos Ellos er noen som kjenner meg

Annonse

Dummeste jeg har hørt. Du KAN vel ikke mene at det er jo bare sååå normalt at det like gjerne kunne blitt solgtpå REMA 1000 sammen med f.eks. tannkrem? Selvfølgelig er det normalt at mange folk har og bruker dildoer, men å mene (hvis det er det du mener, da) at ingen vil reagere på det fordi det er så normalt, har jeg vanskelig for å tro.

Grunnen til at sexleketøy, og andre ting relatert til sex, ikke selges på rema1000 er at barn går på rema1000 og en ønsker ikke å utsette disse for voksen seksualitet.

Kanskje gamle kjerringer reagerer på bruk av dildoer, men ingen andre. De aller fleste unge kvinner har minst en dildo/vibrator.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...