Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En dag etter en fest som hadde gått litt over styr, våknet jeg opp og var svimmel. Jeg regnet med at dette ville gå over i løpet av kvelden. Nå har det gått fire dager og svimmelheten henger fortsatt i. Den er ikke noe problem å leve med, men kommer i rykk og napp og er litt ubehagelig (minner litt om en karuselltur). På grunn av det overstadige alkoholinntaket husker jeg lite fra kvelden, men skrubbsår og en kul i hodet kan tyde på at jeg ramlet en del. Jeg drikker meg ganske jevnlig overstadig full, men har ikke opplevd noe som dette før. Er det mulig at en kveld med for mange øl kan gi permanent skade?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242799-alkohol-og-svimmelhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje en hjernerystelse? Men du bør gå til lege om det ikke gir seg.

Men du bør også tenke svært godt i gjennom forholdet ditt til alkohol. Drikke seg overstadig beruset relativt ofte vil til slutt føre galt av sted.

Har du igjen for å gjøre det? Du husker ikke stort av det likevel. Klarer du ikke å stoppe da du først drikker er det enda større grunn til å tenke deg godt om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...