Våg91 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei! Jeg har vært plaget av forskjellige ting de siste tre ukene. Det begynte med at jeg fikk vondt til venstre for magen hver gang jeg pustet inn. En dag jeg var og badet ble det så ille at jeg gikk til legevakten dagen etter. Han sjekket pulsen og lungene, følte på ribbeina og ryggen og fant ingenting gale. Han mistenkte at det var enten brist i ribbein eller strekk i en muskel eller sene. Merket ikke særlig mer til det, men så plutselig begynte det å verke i hjerteområdet istedet. Var akkurat som stikking. Det varte ca 2 dager og så var det over, men nå har det kommet noe helt annerledes. Jeg har vondt helt oppe i brystkassen til høyre og slik har det vært i omtrent en uke nå. Det er ikke sånn at det gjør vondt når jeg puster inn, men en konstant smerte som ikke vil gi seg. Det har ikke vært så veldig gale, men akkurat i dag har det vært betydeligere vondere. Akkurat nå, når jeg sitter og skriver, er det veldig vondt. I går mens jeg trente kjente jeg ingenting til det, men med en gang jeg begynte å gå hjemover kjente jeg det igjen. Min mor har bestilt legetime til meg igjen, og i morgen, den 22. august, skal jeg til fastlegen og få undersøkt det. Jeg er veldig bekymret for at det er noe alvorlig, og jeg aner ikke hva det kan være, for jeg har ikke skadet meg på noen måte de siste ukene. -Hilsen en ekstremt bekymret ungdom på 15 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242815-smerter-i-brystksasen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
chiquita_80 Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Hei! Kan muligens være gallestein du har, men er ikke helt sikker. Jeg har nemlig nylig fått bekreftet at jeg har det,og jeg har vært veldig plaget med anfallsvise sterke smerter under høyre ribbensbue i flere år. Har til tider vært så vondt at jeg har kastet opp. Håper de går bra med deg, og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/242815-smerter-i-brystksasen/#findComment-1884406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.