Gå til innhold

På bristepunktet

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg sier bare sukk

Jeg orker ikke å gå inn på detaljene, men jeg sliter veldig om dagen. Forholdet er ikke bra, jeg elsker ham, vet ikke hvor jeg har ham hen, sliter med å stole på ham siden jeg stadig finner ting jeg ikke liker. Vil ikke forlate ham for jeg føler at det er riktig å bli. Føler at vi kan finne ut av dette. Synes bare at det er så veldig tungt og vanskelig for tiden. Føler at jeg ikke har noen å prate med, og det fungerer ikke å prate med ham om akkurat dette, har prøvd men jeg klarer ikke å si at jeg tror han kanskje holder på med en annen. Vet at dere kommer til å si "dump ham" eller "hvorfor blir du?" og slikt, men det er egentlig det siste jeg trenger å høre akkurat nå. Jeg lengter rett og slett etter hans ærlige nærhet. Jeg ønsker ikke å gå ut av dette forholdet.

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget heller. Føler meg bare så veldig alene i denne forskrudde verdenen hvor ingen ting skal gå min vei, noen gang.

Hva blir det neste, tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242833-p%C3%A5-bristepunktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...