Gå til innhold

Har dere dype samtaler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• mil1365380270

3

• Lillemus

2

• Babette

1

Gjest grønvold

Hm, merkelig det der, for ved offentliggjøringen av forlovelsen til Håkon og MM skrøt MM av de mange dype samtalene de hadde. What the fuck tenkte jeg, hvilke dype samtaler snakker hun om?

Kanskje Håkon bare er litt femi? ;)

Men hva er en dyp samtale da? Hva skal man da snakke om?

Gjest ikke er skapt til det

Definer dype samtaler? Mener du venninne snakking, snakking om kjendiser og annet sladder? Eller dype samtaler om politikk universet osv? Eller om dere som par?

går ut fra at trådstarter her mener samtaler om følelser i forholdet.

og det var dette jeg svarte ut i fra.

menn er ikke kjent for å ønske å samtale om dette.følelser er kanskje ikke så viktige for menn flest?dere er anderledes skapt(?) (bare en teori,arrester meg gjerne)

å tenke på og snakke om andre dype ting, blir anderledes.(slik som universert,etc. som du nevner,livets store spørsmål...)

Annonse

mil1365380270

Driver ikke uttømmende kartlegging av den andres tanker på daglig basis. Politikk, religion og levesett har vi vært gjennom for lenge siden, det er jo sånt man gjerne tar for seg i starten.

Ikke å forstå at vi ikke snakker om alvorlige ting, det gjør vi så klart. Men bare når det er noe den ene vil ta opp, vi prater ikke for å prate.

Gjest juanitaen

går ut fra at trådstarter her mener samtaler om følelser i forholdet.

og det var dette jeg svarte ut i fra.

menn er ikke kjent for å ønske å samtale om dette.følelser er kanskje ikke så viktige for menn flest?dere er anderledes skapt(?) (bare en teori,arrester meg gjerne)

å tenke på og snakke om andre dype ting, blir anderledes.(slik som universert,etc. som du nevner,livets store spørsmål...)

Følelser og forholdet kaller ikke jeg dypt da, men menn snakker da om det?? Alle jeg har vært sammen med har da hvertfall gjort det. Tviler på at fattern har gjort det muttern men så er jo de gamle da, over 60.

Unge gutter har da ikke noe problem med å snakke om sånt slik jeg erfarer, venner også snakker da om følelser med meg, guttevenner altså.

Gjest ikke er skapt til det

Følelser og forholdet kaller ikke jeg dypt da, men menn snakker da om det?? Alle jeg har vært sammen med har da hvertfall gjort det. Tviler på at fattern har gjort det muttern men så er jo de gamle da, over 60.

Unge gutter har da ikke noe problem med å snakke om sånt slik jeg erfarer, venner også snakker da om følelser med meg, guttevenner altså.

ja,verden går fremover,eller jeg har truffet feil type menn.

(som ikke har hatt behov for å samtale om følelser)

Driver ikke uttømmende kartlegging av den andres tanker på daglig basis. Politikk, religion og levesett har vi vært gjennom for lenge siden, det er jo sånt man gjerne tar for seg i starten.

Ikke å forstå at vi ikke snakker om alvorlige ting, det gjør vi så klart. Men bare når det er noe den ene vil ta opp, vi prater ikke for å prate.

Dæven - det gjør vi - prater for å prate for å prate - hele tiden :) kunne ikke tenke meg noe annet.

Annonse

mil1365380270

Dæven - det gjør vi - prater for å prate for å prate - hele tiden :) kunne ikke tenke meg noe annet.

Vi preiker da. Men setter oss ikke ned for å ha dyyyype, alvorlige samtaler for kosens skyld. Ærlig talt er jeg ikke så glad i småprat heller. Man må ha noe vettugt å komme med, ellers faller jeg av lasset. Ikke med vilje, hjernen bare kobler ut ;-)

Vi preiker da. Men setter oss ikke ned for å ha dyyyype, alvorlige samtaler for kosens skyld. Ærlig talt er jeg ikke så glad i småprat heller. Man må ha noe vettugt å komme med, ellers faller jeg av lasset. Ikke med vilje, hjernen bare kobler ut ;-)

Jøss :)

mil1365380270

Jøss :)

Enkelte skravler hele tiden og forventer at andre lytter. Jeg synes det er plagsomt, for jeg klarer ikke følge med på bla, bla, bla uten innhold i timesvis. Har mer enn nok med å få med meg når det er påkrevet av meg å svare på ett eller annet. Ofte jenter som er sånn, og de styrer jeg unna. Ikke fordi jeg ikke liker dem, men for å ikke fornærme dem.

Gjest Samtalen

Samme her! Alt annet er likegyldig i forhold.

Jeg synes ikke alt annet er likegyldig. Mye annet som er ok:) Men jeg hadde ikke klart å være sammens med en som ikke kunne sette seg ned og prate. En stum fyr, som ikke lyttet, eller luftet sine tanker, hadde vært helt nei for min del.

Til og med når jeg leser avisa, må jeg lese høyt for typen, hvis det er noe som engasjerer meg. Han gjør det samme:)

Det å prate sammen, gjør en jo også mer rustet til å se ting fra flere sider. Har vi ikke samme ståsted og synspunkt, reflekterer en jo over det at det er flere sider av en sak, og ofte individuellt hvordan en ser og opplever ting.

Ser at det er mange her som ikke prater noe særlig sammen. Hva gjør de da??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...