Prozak Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Det er jo mange som syns ulike moter er stygge, så også denne moten. Skal bli interessant å se når denne motetrenden snur. Glattbarberingsmoten begynner jo å bli 8-10 år gammel nå. Tipper at pendelen snart svinger tilbake. Glattbarbering har blitt gjort i så mange århundrer og årtusener at du neppe klarer å forestille deg det. Imidlertid er det opplagt en mote nå, som har vart en stund. Det kommer nok til å snu, eller ihvertfall endre seg, men det er vanskelig å si når. "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 ..ok.... ...poenget som forsvant...? :-) "......................................" 0 Siter
Gjest Hvermann Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 tror ikke de som liker å barebere seg er særlig opptatt av mote. Det er jo ikke akkurat så mange som skjønner at du følger moten... Vi preges nok adskillig sterkere av moter/trender enn vi selv er klar over. Selv om ikke alle SER ens utseendevalg, så preges vi av trender i tiden. Det gir oss den "rette" selvfølelsen å følge moter. Uansett. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Vi preges nok adskillig sterkere av moter/trender enn vi selv er klar over. Selv om ikke alle SER ens utseendevalg, så preges vi av trender i tiden. Det gir oss den "rette" selvfølelsen å følge moter. Uansett. Og noen av oss har ikke fantasi til annet enn å kopiere samme svaret til flere i samme tråd. Også kjent som flooding...:-) "........................................" 0 Siter
Gjest Hvermann Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Og noen av oss har ikke fantasi til annet enn å kopiere samme svaret til flere i samme tråd. Også kjent som flooding...:-) "........................................" Når jeg første i postingen av en vanvare svarte meg selv i stedet for mumitrollet, så er det vel ikke direkte unaturlig at jeg poster en gang til på rett sted? 0 Siter
Neon Joe Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Praktisk kanskje med ribbet mus, men vakkert er det ikke akkurat. Jeg vokser meg brasiliansk. Man behøver ikke å ta vekk alt, man kan la det være igjen en liten trekant eller stripe foran. Forskjellen fra vanlig bikinivoksing er at man fjerner alt håret "under" også, og bak! 0 Siter
Gjest Anonym jeg... Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Jeg vokser meg brasiliansk. Man behøver ikke å ta vekk alt, man kan la det være igjen en liten trekant eller stripe foran. Forskjellen fra vanlig bikinivoksing er at man fjerner alt håret "under" også, og bak! Nettopp, d var det jeg å tenkte! En liten landingsstripe! Men hva er dine erfaringer med dette ?? vondt? hvor ofte? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.