Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kan du fortelle meg hva og hvordan butterfly fungerer??

Har hørt masse positivt om den, men har ikke egentlig hørt hva det er.

Det er som en "truse" du tar på deg (med truse så mener jeg stroppene og hvordan de settes på ;) Så holder "trusen" den lille vibrerende "sommerfluen" "delfin" eller hva det måtte være, på klitoris :) Så ligger den der å durer, mens man kan gjøre annet samtidig (som å bli tatt bakfra ;)

Det er som en "truse" du tar på deg (med truse så mener jeg stroppene og hvordan de settes på ;) Så holder "trusen" den lille vibrerende "sommerfluen" "delfin" eller hva det måtte være, på klitoris :) Så ligger den der å durer, mens man kan gjøre annet samtidig (som å bli tatt bakfra ;)

Da må jeg jo bare se å få kjøpt meg en sånn.

Kjøpte du den på kondomeriet?

Hva heter den?

Gjest Persille

Men hvordan får du den til å sitte uten å bruke hendene? Det funker bare ikke...

Men hvordan får du den til å sitte uten å bruke hendene? Det funker bare ikke...

Får den å sitte pga belte som sitter på den? Og stramme slik at den sitter helt tett på. Går fint for meg. Men det finnes jo veldig mange forskjellige, så det kan hende din er litt annerledes.

• 1 måned senere...
Gjest elskerinnen

Definitivt.

Noen ganger er dte bare deilig å trekke ut skuffen & slippe seg helt løs med det vi har liggende.

Alt fra glidemiddel og blidnfold til diverse dildoer, vibratorer, ett par buttplugger, noen kuler og tillogmed en fleshlight for ham (som kun er brukt ett par ganger foreløpig... om han ikke sniker seg til det alene)

Ikke fordi vi MÅ men fordi det er gøy...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...