Gå til innhold

størrelse i forhold til nytelse

Gjest ønsker svar fra både kvinner og menn

Anbefalte innlegg

Tror du er iferd med å ro deg bort fra temaet...

Vi lever i to verdener når det gjelder sex. Ikke noe poeng å diskutere mer. Vi er sikkert ikke akkurat i samme generasjon heller, det du sier minne mye om mors holdninger...

Hvorfor skulle jeg ro meg bort fra denne diskusjonen?

Og hvilke holdninger mener du at jeg har til sex? Nå er jeg spent...

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

25

• mumitrollet

10

• Lillemus

4

• morsan

4

Gjest løvegård

"det du sier minne mye om mors holdninger..."

Fordi at du vet alt om din mors seksualitet, akkurat...

Nei, selvsagt ikke alt, men vi snakker da om endel, og hennes holdninger er litt sånn, kvinner har jo ingen glede av sex likevel, det er nærmest noe menn tvinger på kvinner osv...

Man vet da rimelig mye om sine foreldre, man snakker da med dem hele livet.

Gjest løvegård

Hvorfor skulle jeg ro meg bort fra denne diskusjonen?

Og hvilke holdninger mener du at jeg har til sex? Nå er jeg spent...

Kan du ikke ta ett takk for meg som det det er? Du har selv avsluttet flere ganger men vender tilbake.

Du virker som har et litt merkelig forhold til sex, mener at menn liker sex bedre, at kvinner må ha masse tid osv. I ditt tilfelle kan det sikkert stemme, men sånn er det ikke for alle.

Nå er jeg ferdig med deg. Ha en god dag!

Klarer du virkelig ikke lese setningen pga at det mangler komma eller noe? Med litt godvilje så går det nok skal du se, det her er ingen norsktime!

Et lite hint, løvegård... Det hjelper å være litt vennlig og saklig når du diskuterer. Det gjør diskusjonen mye mer fruktbar. Jeg ser ikke hva du får ut av dette nettstedet om du er her for å krangle.

Kan du ikke ta ett takk for meg som det det er? Du har selv avsluttet flere ganger men vender tilbake.

Du virker som har et litt merkelig forhold til sex, mener at menn liker sex bedre, at kvinner må ha masse tid osv. I ditt tilfelle kan det sikkert stemme, men sånn er det ikke for alle.

Nå er jeg ferdig med deg. Ha en god dag!

Om du takker for deg, så ikke avslutt med påstander om mine meninger. Jeg har ikke takket for meg før i denne diskusjonen.

Jeg vet fremdeles ikke hvorfor du tror jeg har sagt menn liker sex bedre. Det har jeg ikke. Faktisk har jeg sagt gjentatte ganger at kvinner vil ha sex like mye som menn.

Gjest det finner jeg litt merkelig

Nei, selvsagt ikke alt, men vi snakker da om endel, og hennes holdninger er litt sånn, kvinner har jo ingen glede av sex likevel, det er nærmest noe menn tvinger på kvinner osv...

Man vet da rimelig mye om sine foreldre, man snakker da med dem hele livet.

Og hun representerer da normalen i hennes generasjon?

Annonse

Gjest løvegård

Og hun representerer da normalen i hennes generasjon?

Hvem? Glimtipper eller moren min?

Jeg sa vel bare at Glimtipper minner meg om moren min, og jeg må si jeg tviler på at Glimtipper kan være særlig ung med slike meninger og holdninger til sex.

Jeg sa vel bare at Glimtipper minner meg om moren min, og jeg må si jeg tviler på at Glimtipper kan være særlig ung med slike meninger og holdninger til sex.

Du har ennå ikke forklart hvor du har disse meningene og holdningene mine fra? Med mindre du kan sitere direkte og ikke anta en hel masse ting, så foreslår jeg at du slutter å påstå det.

Gjest løvegård

Mulig h*n kverulerer litt, men jeg er i grunnen enig i en del av det hun sier. Jeg tror at mye av det med kvinner og seksualitet er gamle myter. Kvinners seksualitet skal alltid "problematiseres", det er så mye mer "komlisert" enn menns seksualitet (opp med den, pul og sprut).

Jeg tror kvinner flest har et ukomplisert sexliv, og kan tenne og få orgasme på no time. Det er bare det at man hører så lite om oss som har det sånn. Det er liksom ikke interessant...

Nettopp. Det er kun problem- kvinnene som er interressante nettopp fordi de holder liv i gamle myter om at kvinner ikke hverken liker eller har glede av sex.

I tillegg så er de kvinnene som er "problem-kvinner", det er jo sikkert endel av dem også, med på å holde i liv i dette nettopp ved å påstå at ekspertene har rett (for de har det jo slik selv og tror da at sånn er det).

De som har det bra, de fleste av oss, har jo ikke særlig grunn til å rope om sitt sexliv, vi har det jo bra, og derfor synes vi kanksje ikke på samme måte. Det er jo ofte problemene det fokuseres på, ikke det normale, og det er jo greit nok, for det er jo de med problemer som trenger "hjelp".

Klarer du virkelig ikke lese setningen pga at det mangler komma eller noe? Med litt godvilje så går det nok skal du se, det her er ingen norsktime!

Kanskje er jeg dum, men jeg klarte rett og slett ikke å skjønne hva du mente. Og du trenger ikke kjefte på meg for det.

Nettopp. Det er kun problem- kvinnene som er interressante nettopp fordi de holder liv i gamle myter om at kvinner ikke hverken liker eller har glede av sex.

I tillegg så er de kvinnene som er "problem-kvinner", det er jo sikkert endel av dem også, med på å holde i liv i dette nettopp ved å påstå at ekspertene har rett (for de har det jo slik selv og tror da at sånn er det).

De som har det bra, de fleste av oss, har jo ikke særlig grunn til å rope om sitt sexliv, vi har det jo bra, og derfor synes vi kanksje ikke på samme måte. Det er jo ofte problemene det fokuseres på, ikke det normale, og det er jo greit nok, for det er jo de med problemer som trenger "hjelp".

Mener du at det er en konspirasjon for å holde liv i gamle myter om kvinners seksualitet? Jeg skjønner ikke hva noen eventuelt skulle få ut av det?

Mener du at det er en konspirasjon for å holde liv i gamle myter om kvinners seksualitet? Jeg skjønner ikke hva noen eventuelt skulle få ut av det?

Jeg tror at strekkodene på kaviartuba har noe med dette å gjøre, så pass opp neste gang du spiser kaviar!! ;-)

Den var ikke til meg, men kjære vene: "konspirasjon"!!! Hvor kan du lese det?

Mange gamle myter holdes i live den dag i dag, selv om de mangler bevis.

Annonse

Gjest det finner jeg litt merkelig

Din mor!

Den var ikke til meg, men kjære vene: "konspirasjon"!!! Hvor kan du lese det?

Mange gamle myter holdes i live den dag i dag, selv om de mangler bevis.

"Nettopp. Det er kun problem- kvinnene som er interressante nettopp fordi de holder liv i gamle myter om at kvinner ikke hverken liker eller har glede av sex."

Altså... Ekspertene er bare interessert i de som holder liv i myter om kvinners seksualitet. Dette må da være en konspirasjon, om den skal være så effektiv som den er.

Jeg betviler at ekspertene kun serverer oss myter som de kun baserer på problemtilfeller. Det virker søkt, derfor ordbruken min.

Gjest løvegård

Kanskje er jeg dum, men jeg klarte rett og slett ikke å skjønne hva du mente. Og du trenger ikke kjefte på meg for det.

Trodde du var en av disse som har sykelig trang til å rett på alt her inne som ikke er 100% korrekt norsk. Beklager.

"En kan ikke si at det vanlige for kvinner ikke er å tenne på mannen basert på at de som er i elendige forhold eller som er frigide ikke tenner på sin mann lengre."

Jeg mente at man ikke kan si at kvinner er sånn og sånn basert på hvordan kvinner med sexuelle problemer har det. En må jo da se på kvinner med normale sexliv.

Trodde du var en av disse som har sykelig trang til å rett på alt her inne som ikke er 100% korrekt norsk. Beklager.

"En kan ikke si at det vanlige for kvinner ikke er å tenne på mannen basert på at de som er i elendige forhold eller som er frigide ikke tenner på sin mann lengre."

Jeg mente at man ikke kan si at kvinner er sånn og sånn basert på hvordan kvinner med sexuelle problemer har det. En må jo da se på kvinner med normale sexliv.

Takk. Glimtipper oppklarte det for meg. Og jeg er enig.

*Hehe* Det er ikke så morsomt når 10 cm av pikken er igjen på utsiden nei. :o)

Nettopp! Hva gjør du med de da? Må jo være utrolig frustrerende for ham også, som ikke får brukt hele liksom, men hele tiden må være forsiktig! Men selvfølgelig, i et forhold finner man alltids løsninger...

laguna1365380434

Jeg synes det spiller en viss rolle..Mikropenis er ikke noe morro..;-P

Det trenger ikke å være noe balltre heller akkurat, men litt størrelse er kjekt..;-)

Det er selvfølgelig MANGE andre parametere som avgjør hvorvidt jeg synes en mann er en god elsker, men jeg synes det er bullshit at størrelsen ikke spiller noen rolle, for det gjør den.

For meg i hvertfall.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...