babysjuk Skrevet 7. april 2001 Del Skrevet 7. april 2001 Heisan! Har tatt min andre pergotime kur, og har en del spørsmål angående dette. Etter den første kuren ble det ikke påvist eggløsning, og jeg fikk da mens på dag 41. Har Pco, og veldig uregelmessig mens til vanlig (syklus på 30-60 dager).Både under den første kuren, og under "vanlige" sykluser har jeg "sprettballtemperatur" Med dette mener jeg at temperaturen hopper opp og ned, sjøl om jeg er veldig nøye med å måle til samme tid hver dag, samme termometer osv. Er nå på dag 40 etter min andre kur, og fortsatt er det ikke tegn til at mensen er på vei... Kan jo legge til at jeg har begynt på Metformin etter den første kuren. Denne syklusen har temperaturen holdt seg jevnt nede på ca 36,5 grader, før den for 10 dager siden steg til 37. Siden har den holdt seg der oppe. altså ingen "sprettballkurve"! Tror derfor at jeg endelig har hatt eggløsning. Har altså ALDRI registrert så mange dager med høy temperatur etter hverandre før. (Har målt tempen i over 1 år) 1.Jeg har testet meg med Clearplan denne syklusen, UTEN å påvise eggløsning.Jeg lurer på om det er mulig at jeg har hatt eggløsning, sjøl om Clearplan har vært negativ på dagene med eggløsning. 2. Lurer fælt på om det er mulig at jeg er gravid. De siste seks dagene har jeg hatt supervonde pupper, jeg er trett og sliten (er ikke det til vanlig), i tillegg reagerer jeg sterkt (byr meg i mot) på lukt og smak av enkelte matvarer jeg til vanlig er veldig glad i, jeg har også vært veldig kvalm disse dagene (mest om kvelden). 3. Har hørt noe om at hvis temperaturen holder seg høy i mange dager, så er det stor sjanse for å være gravid. Hvis dette er tilfelle; hvor mange dager må til for å påvise dette? Vet jo at tempen stiger etter eggløsning, og holder seg høy fram til mens. Har ikke mulighet til å teste meg før etter påske, og håper derfor noen kan svare meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24296-er-det-mulig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 7. april 2001 Del Skrevet 7. april 2001 Høres ut som om du har endel supertypiske graviditetssymptomer. Det blir spennende å se, og jeg krysser fingrene for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24296-er-det-mulig/#findComment-101900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
detti Skrevet 8. april 2001 Del Skrevet 8. april 2001 Hei! Det høres ut som det er meg du skriver om. Jeg har også PCO og skulle etter planen beg. med Metformin i mai. Men i går tok jeg en test, og den var positiv:) Jeg har også målt tempen og hadde de samme symptomene som deg. Så ta en test du... Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24296-er-det-mulig/#findComment-102000 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. april 2001 Del Skrevet 8. april 2001 1.Jeg har testet meg med Clearplan denne syklusen, UTEN å påvise eggløsning.Jeg lurer på om det er mulig at jeg har hatt eggløsning, sjøl om Clearplan har vært negativ på dagene med eggløsning. Hvis du har brukt Clearplan på feil tidspunkt vil den ikke gi utslag, ellers er den meget sikker. 2. Lurer fælt på om det er mulig at jeg er gravid. De siste seks dagene har jeg hatt supervonde pupper, jeg er trett og sliten (er ikke det til vanlig), i tillegg reagerer jeg sterkt (byr meg i mot) på lukt og smak av enkelte matvarer jeg til vanlig er veldig glad i, jeg har også vært veldig kvalm disse dagene (mest om kvelden). Det er vel mulig 3. Har hørt noe om at hvis temperaturen holder seg høy i mange dager, så er det stor sjanse for å være gravid. Hvis dette er tilfelle; hvor mange dager må til for å påvise dette? Vet jo at tempen stiger etter eggløsning, og holder seg høy fram til mens. Temperaturen vil holde seg høy under graviditet, altså utover 14 dager. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/24296-er-det-mulig/#findComment-102065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.