Gå til innhold

Sikkert dumt spørsmål (til jenter)

Anbefalte innlegg

Gjest denne må jeg være anonym på, ja..

Hvor lang tid (sånn omtrent) tar det før dere får orgasme ved munnsex?

Lurer på om jeg er for utålmodig, har ennå ikke fått det, men så har jeg ikke hatt "tålmodighet" til å la ham holde på der nede særlig lenge heller....

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• meg__123!

4

• Glimtipper

3

• laguna1365380434

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest denne må jeg være anonym på, ja..

Noen minutter, men selvfølgelig avhengig av hvor tent jeg er før det.

Men det kan ta opptil tjue minutter for enkelte, så la han slite ut tunga si, du ;)

Han syns bare det er koselig, så han har vel neppe noen nød ;-)

Annonse

Noen minutter, men selvfølgelig avhengig av hvor tent jeg er før det.

Men det kan ta opptil tjue minutter for enkelte, så la han slite ut tunga si, du ;)

"Men det kan ta opptil tjue minutter for enkelte,"

Det er en fastsatt øvre grense, liksom? :-)

"........................................"

Gjest Erfaren kvinne

Mest sannsynlig kan ikke typen din det ordentlig, og det er synd :-)

Det har ingenting med saken å gjøre. Høres ut som du er litt uerfaren?

Jeg får ikke orgasme av det, men digger det rått alikevel. Mannen min er bare digg. Jeg trenger hardere stimulering enn tunga, men det betyr ikke at jeg ikke syns det er deilig for det.

Gjest Nei - ikke i dag

Mest sannsynlig kan ikke typen din det ordentlig, og det er synd :-)

Eller så har vi forskjellige preferanser. Har jo hatt andre typer tidligere, men jeg har aldri hatt spesielt glede av oralsex. Blir mer opphisset av å gi det enn å få det.

Det har ingenting med saken å gjøre. Høres ut som du er litt uerfaren?

Jeg får ikke orgasme av det, men digger det rått alikevel. Mannen min er bare digg. Jeg trenger hardere stimulering enn tunga, men det betyr ikke at jeg ikke syns det er deilig for det.

Er du dum? Skjønte du virkelig ikke at det var en spøk til Glimtipper? *Rister på hodet*

"......................................."

Annonse

Er du dum? Skjønte du virkelig ikke at det var en spøk til Glimtipper? *Rister på hodet*

"......................................."

"Er du dum? Skjønte du virkelig ikke at det var en spøk til Glimtipper? *Rister på hodet*"........

hva er det for noe å si???

Eller så har vi forskjellige preferanser. Har jo hatt andre typer tidligere, men jeg har aldri hatt spesielt glede av oralsex. Blir mer opphisset av å gi det enn å få det.

Det er klart - det er jo mulig å rett og slett ikke like det. Men jeg har møtt flere som har sagt at de ikke likte det, og som var veldig skeptiske/avvisende i forhold til det, men som endret mening totalt etterpå :-)

"Er du dum? Skjønte du virkelig ikke at det var en spøk til Glimtipper? *Rister på hodet*"........

hva er det for noe å si???

Hva det er for noe å si? Jo, la meg forklare:

Glimtipper skriver noe á la at det tar inntil 20 min. På spøk svarer jeg henne med et spørsmål om hvorvidt 20 min. er en absolutt grense. Så svarer vedkommende _meg_ med å påstå at jeg er uerfaren, fordi jeg trodde at 20 min. var et tall av betydning.

Den typen dumhet og manglende evne til å se humor - og ikke minst lese skriftlig kommunikasjon (en smiley, ":-)", i dette tilfellet) - gjør at jeg stiller det aktuelle spørsmålet. Ja, det var sikkert litt vel skarpt. Men, men.

".........................................."

Hva det er for noe å si? Jo, la meg forklare:

Glimtipper skriver noe á la at det tar inntil 20 min. På spøk svarer jeg henne med et spørsmål om hvorvidt 20 min. er en absolutt grense. Så svarer vedkommende _meg_ med å påstå at jeg er uerfaren, fordi jeg trodde at 20 min. var et tall av betydning.

Den typen dumhet og manglende evne til å se humor - og ikke minst lese skriftlig kommunikasjon (en smiley, ":-)", i dette tilfellet) - gjør at jeg stiller det aktuelle spørsmålet. Ja, det var sikkert litt vel skarpt. Men, men.

".........................................."

er vel lov til å misforstå uten at man skal bli kalt dum....? jaja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...