Gå til innhold

Sikkert dumt spørsmål (til jenter)

Anbefalte innlegg

er vel lov til å misforstå uten at man skal bli kalt dum....? jaja :)

Joda, det er lov å ikke beherske det skriftlige mediet ordentlig, men det er ingen unnskyldning for ikke å lære seg det. "Erfaren kvinne"....*ler* Kan jeg begynne å kalle meg "erfaren mann" som nick, fordi jeg har slikket fitte i 17 år? :-)

"........................................."

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

16

• meg__123!

4

• Glimtipper

3

• laguna1365380434

1

Mest aktive i denne tråden

Joda, det er lov å ikke beherske det skriftlige mediet ordentlig, men det er ingen unnskyldning for ikke å lære seg det. "Erfaren kvinne"....*ler* Kan jeg begynne å kalle meg "erfaren mann" som nick, fordi jeg har slikket fitte i 17 år? :-)

"........................................."

du veit da vel ikke hva hu legger i erfaren?? går liksom ikke an å si noe som helst her, syns jeg...

du veit da vel ikke hva hu legger i erfaren?? går liksom ikke an å si noe som helst her, syns jeg...

Jovisst, det går an å si det meste. Men hvis man begynner å påstå ting om andre, så bør man forvente seg svar på tiltale.

"......................................."

Gjest denne må jeg være anonym på, ja..

Jeg får bestille meg en omgang etter at barna er til køys i kveld, og rapportere til deg etterpå :-D

- og så kan du "bestile" flere runder når som helst du vil - det er jo i forskningsøyemed :-)

Annonse

Gjest En beundrer av kjekkaser på nett ...

Det er klart - det er jo mulig å rett og slett ikke like det. Men jeg har møtt flere som har sagt at de ikke likte det, og som var veldig skeptiske/avvisende i forhold til det, men som endret mening totalt etterpå :-)

"........................................"

Etter de kom over kong Prozak mener du ? Som er verdensmester i alt og en enorm kjekkas på alle plan. He he.

Annonse

Kan ikke se du har lagt ut fullt navn og adresse???

Jeg har et fast nick. Jeg skriver aldri under noe annet, ganske enkelt fordi jeg ikke er redd for å måtte stå for det jeg sier her. Mange vet hvem jeg er i virkeligheten, også, men det er faktisk ikke poenget.

"..........................................."

Kan ikke se du har lagt ut fullt navn og adresse???

Forøvrig skal det ikke så veldig mye kunnskap til for å vite at det ikke tillates at man legger ut fullt navn og addresse på et nettforum som dette...:-)

"........................................"

Gjest Forvirret nå :)

Jeg har et fast nick. Jeg skriver aldri under noe annet, ganske enkelt fordi jeg ikke er redd for å måtte stå for det jeg sier her. Mange vet hvem jeg er i virkeligheten, også, men det er faktisk ikke poenget.

Ponget er at du har slått rot her og ikke jeg ?

Ponget er at du har slått rot her og ikke jeg ?

Hvor mange nick har du skrevet med nå, lillegutt? På tide å gi seg, kanskje? En som ikke slår rot, driver heller ikke og krangler i langdrag på sine egne fjollete utsagn...:-)

Gjest Lillegutt med mange nick

Hvor mange nick har du skrevet med nå, lillegutt? På tide å gi seg, kanskje? En som ikke slår rot, driver heller ikke og krangler i langdrag på sine egne fjollete utsagn...:-)

Dette blir nr.4 :) Lillegutt ja *knis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...